22.2.2018

22.2.2018

maanantai 20. joulukuuta 2010

TERVEISIÄ SAUNASTA!

Tänään on maanantai ja 20. päivä joulukuuta. Pakkasta on -13 astetta, mutta lunta ei ole sadellut kuin ihan himpun verran pieniä hiutaleita.


Pian on joulu, joka on juhlista jaloin. Aina joulua odotetaan yhtä innolla ja sitten se taas on pian ohi. No, meillä kahdella vanhuksella ei ole mitään hössötyksiä enää ollut vuosiin. Me vain nautimme joko tässä koneen ääressä tai minä teen käsitöitä. Mutta toki uusia lankoja pitäisi joulutonttu minulle tuoda. Saas nähdä, että tuoko!


Täällä on jotenkin kylmempää sisälläkin kuin ennen matkaamme, sillä minä en yleensä palele sisällä, mutta nyt on jalat ja kädet aivan jäässä ja nenä niiskuttaa jatkuvasti. Ehkäpä me totuimme Teneriffan lämpimään, jotta täällä oleminen on nyt näin vaikeaa. Mutta kyllä se vielä tästäkin iloksi muuttuu. Kävimme tänään saunassa ja kylläpä tulikin taas mahtava olo saunan jälkeen. Minä kun rakastan kovia löylyjä ja vastan kanssa huiskimista. Olenhan syntymästäni asti ollut löylynlyömä!


Mutta tässäpä nyt pikku ripaus Unelmakodin kuulumisia näin ennen joulua. Siis, Unelmakodissa on rauhallista ja hiljaista ja ...kova ikävä Justinaa ja Unelmaa...mutta olen saanut sellaista, jota en ikinä unohda, mutta josta en voi vielä puhua.


Nyt kuitenkin toivotan teille kaikille kiireisille tai ei-kiireisille ystävilleni oikein mukavaa joulun odotusta!

4 kommenttia:

  1. Kiitos, kiitos Huopatossunen ja samoin sinne teille kaikille jännittävää joulun odotusta!

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kiitos enkulin käsityöt ja samoin sinulle ja kaikille rakkaillesi oikein mukavaa joulun odotusta!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...