22.2.2018

22.2.2018

lauantai 10. marraskuuta 2012

ROSWITHA SAI VEKKIHAMEEN...

Tänään on lauantai ja 10. päivä marraskuuta. Sää on sateinen, mutta onneksi ei ole liukasta, loskaa eikä purevia pakkasia, joten kyllä se Suomen talvi näinkin menee hyvin. Pian joulun valot loistavat kaikkialla ja kulkuset kilkattaa ja joululaulut kajahtaa. Ja huomenna on kaikkien isien päivä, joten onnea kaikille isille, vaareille, papoille, olette kaikki tärkeitä! Minulla ei ole enää isää eikä äitiä, mutta minulla on oma rakas puolisoni sekä ihanat lapset ja suloiset lastenlapset, joista kaikista olen hyvin, hyvin onnellinen ja kiitollinen. Ääni ei ole vieläkään suostunut nousemaan, joten odotellaan sitten vaan päivä kerrallaan ja nautitaan jokaisesta hetkestä, jonka saamme elää. Ja jälleen tuo viheliäinen tulehduskin iski minuun ja olen antibioottikuurilla, mutta päivä ja hetki kerrallansa.

Tänään sain kuitenkin kudottua loppuun ja viimeisteltyäkin Roswitha nukkeni vekkihamemekon, jonka mallin sain tässä yhtenä yötä päähäni ja heti sen toteutin. Ja siitä tuli tällainen:
 Ja näin kaunis Roswithani sai itsesuunnitteleman vekkihamemekon...
 ...panta on tuotu Espanjasta...

 ...kuin myös tämä panta on Espanjasta...

...ja äsken tekasin nuo henkselitkin ja olen tyytyväinen.

Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein ihanaa päivän jatkoa ja hyvää isänpäivän juhlaa kaikille!


4 kommenttia:

  1. Oi miten ihana leidi ja kaunis neule. Mukavaa sunnuntaita ja Isänpäivää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi enkulin käsityöt! Ihanaa isänpäivää myös sinne teille!

      Poista
  2. Kaunis vekkihame :) Saatko sinäkin ne parhaat inspiraatiot yöllä kuten tämä naapurisikin ;)
    Oikein mukavaa isänpäivän iltaa Väinönlinnaan sekä sinulle että vaarille. Mukavat alkavan viikon toivotukset naapurista :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi bemu! Juu, yöllä minulle tulee mallit päähäni, aina! Mukavaa viikkoa sinne naapuriin vesisateesta huolimatta,mutta onni, että ei ole liukasta!

      Poista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...