22.2.2018

22.2.2018

perjantai 14. joulukuuta 2012

VÄSYNYT MUTTA ONNELLINEN

Tänään on perjantai ja 14. päivä joulukuuta. Näkymä tietokonehuoneen ikkunasta on aika ankea ja vähäistä lumisadetta tippuilee taivaasta. Asteita on -5 ja tällaista on luvattukin nyt pitemmäksi aikaa, kunnes jälleen pakkasherra puhaltaa kylmää ja viimaa meille jouluksi. Mutta lunta ainakin tuntuu olevan ja vielä tulevankin ennenkuin kevät jälleen koittaa.

Minä olen hyvin väsynyt, mutta silti onnellinen, sillä minulla on kaikki asiat hyvin: minulla on oma koti, ihana puoliso rinnallani ja samoin ihanat lapset ja lapsenlapset sekä kaikki ihanat ystävät, jotka tuovat minulle iloa joka päivä. Ja vaikka minulla on sairauksiakin, niin minä kuitenkin ajattelen, kirjoitan, kävelenkin jonkin verran ja kudon ja virkkaan ja hiljalleen voin puhuakin, mutta ääntä ei toki vieläkään tule, mutta sitten jonain päivänä...uskon ainakin, että vielä se minun äänenikin kuuluville tulee. Minulla on vain tuo äänihuuli, joka ei toimi kuten pitäisi. Minulla on siis hyvin paljon ilon aiheita ja iloitsen myös noista 79 nukestani, joita ihailen ja teen vaatteita.

Mutta kirppareilla pitää käydä aina joskus, jotta jos sieltä vielä jotain mukaan repsahtaisi. Nyt oli ainakin oikein hyvä saalis. Ja yksi jäi tänne laittamatta, joten laitanpa sen nyt:

 Tällaisen ihanan luomuksen satuin löytämään...
 ...ja tämä oli juuri kuin minulle tehty...

 ...juuri minun näköiseni...ja kokoiseni...
...on sisällä vielä silkkivuori ja maksoi vain 10 euroa.

Mutta se on ihanista ihanin villatakki ja olen todellakin hyvin onnellinen tästäkin löydöstä.

Mutta nyt näyttää, että aurinko armaskin yrittää sieltä jo kurkistella, joten toivotan teille kaikille oikein mukavaa viikonloppua!

4 kommenttia:

  1. Onpas kaunis! Löytö kertakaikkiaan!
    Lämmin halaus sinne! Minä täällä kärvistelen edelleen vyöruusukivun kanssa. Maanantaina on tohtori, jospa joku apu löytyisi
    tuksu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi tuksu! Ja lämmin halaus myös sinulle ja puhallan pois tuon vyöruusun sinulta!

      Poista
  2. Kaunis neule, edullinenkin laatuun nähden.
    Meilläkin lunta tupruttanut kaiken päivää. Autoa emme ottaneet esille ja tuiskua uhmaten kävelimme kauppareissun. Ei se sitten niin rankalta tuntunutkaan, kun sai lähdetyksi.
    Edellisestä vuodesta oppineena käytän noita jääkumiläpysköjä kenkien pohjassa, piikit estävät liukastumisen.
    Leppoisaa viikonloppua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi hilmiina! Juu, todellakin on kaunis villatakki valkoisine silkkivuorineen ja koristeineen! Se oli todellinen yllätyslöytö! Ole vaan varovainen lumisilla ja liukkailla teillä! Milloin te lähdette sinne etelän lämpöön?

      Poista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...