22.2.2018

22.2.2018

maanantai 25. maaliskuuta 2013

UUSI NAAMATAULUNI KAKSI VUOTTA SITTEN

Tänään on maanantai ja 25. päivä maaliskuuta. Aurinko paistaa pilvettömältä, siniseltä taivaalta ja asteita on vain -1.

Meillä päivät vähenevät uhkaavasti ja sydän pompottaa yhä tiiviimmin jännityksestä. Mutta tänään on ollut aivan poikkeuksellisen ihana päivä. Tänään saimme kaksi uutta sääasemaa, jotka ovat tosi monipuolisia ja toisen otammekin mukaamme Espanjaan. Sitten rakkaani osti minulle ihanat kuulokkeet, joten nytkin kuuntelen Mattia ja Teppoa, kun tätä naputtelen samalla. Ja lentokoneessahan on mukavaa kuunnella tabletinkin kautta, niin matka menee rattoisasti. Minä kun niin rakastan Matin ja Tepon kaunista musiikkia kuin myös Harry Belafonten Haiti cherie on ihana kappale.

Nyt on yksi matkalaukku jo tärisemässä valmiina, mutta vielä minun pitää varmistaa, että Cellbesiltä tilatut vaatteet ovat sopivia. Ainahan ne on olleet sopivia ja taatusti hyvälaatuisia, sillä olenhan jo tilannut sieltä pitkälti toistakymmentä vuotta ja aina olen ollut erittäin tyytyväinen.

Mutta kuten otsikossakin lukee, niin kaksi vuotta sitten tarkalleen 5.3.2011 minä pyörryin ja naamani meni mustelmille ja verille. Tosin ei tutkittu, mistä moinen edes johtui. No, olenhan jo vanha, joten ehkäpä se johtuukin vain vanhuudesta. Onneksi viimeksi sain oikeaa lääkettä eli antibioottia tulehdukseeni ja nyt onkin mennyt jo useampi kuukausi, että tulehdusta ei ole ollut ja se jo tuntuu hyvältä.

Mutta tällaiselta näytin silloin:



Onneksi tämä kohtalo on jo taaksejäänyttä elämää, mutta pelko ja muistot vain varjostavat vielä.

Nyt toivottelen teille oikein mukavaa ja aurinkoista viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...