22.2.2018

22.2.2018

keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

MUKAVAA KESKIVIIKKOA KAIKILLE!

Tänään on keskiviikko ja 30. päivä maaliskuuta. Aurinko paistaa ja sulattaa lunta vähemmäksi. Kyllä on kaunista katseltavaa ikkunoistamme, kun puut ovat saaneet ehkäpä jo viimeisen lumipeitteensä oksilleen tämän talven aikana.


 Näin kaunista katseltavaa on siis ikkunoistamme ja hyvin voi napata kuvia juuri silloin, kun on tarvetta.


Mutta tänään on myös meillä siivouspäivä, joten ei muuta kuin mies ottaa imurin käteensä ja vetelee vielä mopillakin lattiat kirkkaiksi.
Ja sitten jo lattekin maittaa ja nautitaan taas kodin puhtaudesta, kun puhdas koti vetää puoleensa.


Minä sain eilen laitettua vuodatuksen blogitkin toimintakuntoon ja onhan siellä jo ollut vierailujakin ja jopa kommenttejakin on tullut. Hienoa! Ja minä sain niin oma näköiseni pohjan nyt sinne, että olen aivan onneni kukkuloilla. Jos haluatte kurkistella sinnekin, niin osoite on tämä:
http://brasilialainen.vuodatus.net

Mutta otinhan minä muitakin kuvia aamulla...ja kenestäköhän...
Kukas se siinä jyrsii tikkuaan...kukas muu kuin kultasuu!


Tänään olen jo ajatellut ottaa keskeneräisen villatakkini käteeni ja virkkailen sitä aina vähän kerrallaan, mitä käteni antavat myöten. Mutta ensi viikolla menemme jo tutustumaan jonnekin ostariin ja sieltä ostan lankoja...lankoja....lankoja...


Otinhan minä myös videopätkän Sirusta, mutta laitan sen johonkin toiseen blogiini.


Nyt kuitenkin kuuluu kutsu rakkaaltani syömään, joten toivottelen teille kaikille oikein mukavaa ja aurinkoista päivän jatkoa!

2 kommenttia:

  1. Mukavaa Keskiviikkoa myös sinne! Täällä paistaa aurinko houkuttelevasti :) Jotain kivaa siis keksitään tällekin päivälle, luulen :)
    tuksu

    VastaaPoista
  2. Ihana auringonpaiste on todellakin ja houkuttelee ulos, mutta...jospa sitten ensi viikolla lähtisimme jonnekin...ostamaan lankoja...lankoja... Mutta oikein ihanaa ja auringonpaisteista päivän jatkoa myös sinne teille kaikille!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...