22.2.2018

22.2.2018

keskiviikko 28. syyskuuta 2011

ENÄÄ 29 PÄIVÄÄ ... 100 RUUSUA JUURI SINULLE!

Tänään on keskiviikko ja 28. päivä syyskuuta. Aurinko paistaa, on aivan tyyntä ja asteita on +8, mutta on luvassa päivällä +15 astetta.


Minulla on pää aivan pyörällä, kun nuha tekee aina tepposia ja olon niin raskaaksi. Mutta päivä kerrallaan....päivä kerrallaan...ja matkakin lähestyy jo mukavasti.


No, enpä ole jaksanut muuta tehdä kuin levätä...juoda lämmintä...levätä...ja taas juoda lämmintä, joten jospa tämä flunssa tästä pian tokenisi. En vain ymmärrä, että mistä minä moisen olen saanut, kun en ole liikkunut missään muualla kuin serkkuni siunaustilaisuudessa. Vai onko pappa tuonut sen minulle, mutta itse välttyisi siltä...hänkö muka välttyisi, joka aina ensimmäisenä tulee flunssaan? No, toivottavasti hän ei tulisi ollenkaan  ja tämäkin olisi vain lyhyt flunssa.


Mutta yritin tässä selailla kuvia, joita on koneellani eli Buffalossa tosi paljon ja ojennan teille nyt pitemmittä puheitta 


                         100  ruusua...
                Olkaa hyvät, rakkaat ystävät ja lukijani!

2 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista ja lämmintä herukkamehua!

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kiitos kommentistasi Tarina! Jospa tämä pian hellittäisi! Mukavaa päivän jatkoa sinulle!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...