22.2.2018

22.2.2018

lauantai 26. maaliskuuta 2011

SIRUN SULOISIA KUVIA 26.3.2011

Tänään on lauantai ja 26. päivä maaliskuuta. Ihanaa, pian alkaa jo huhtikuu. Aurinko paistaa,mutta tuuli on kylmä.


Minä olen siivonnut tätä konettani ja siinä menee monta päivää, kun se on niin hidasta. Mutta hitaastihan se hyvä tulee. Minä poistin myös kaikki yli 2000 sähköpostia, joita olen säilyttänyt. Mutta mitä varten? Ka, sitä kun minä en tiedä! Mutta nyt alkaa olla jo siistimpää, paitsi vielä taistelen siis Buffalon ja Albinan kimpussa.


Mutta välillä otin videopätkänkin Sirusta tänään, mutta laitoin sen uudistettuun vanhaan blogiini helena-ajatelmia2.blogspot.com, jonka siis herättelen myös henkiin.


Olen monesti yrittänyt päästä nettiin, vaan aina ei onnistu. Ja nyt tässäkin tapahtui jotain outoa, joten enpä tiedä, tuleeko tämä postaus edes esille. No, katsotaan!



Tällaisia suloisia kuvia sain tänään otettua Sirusta! Mutta nyt tulee jo karjalanpaistin tuoksut nenääni, joten uunissakin tulee valmista maukasta ruokaa. Ja nythän onkin jo kahviaika, joten ei muuta kuin toivottelen teille kaikille oikein leppoisaa lauantain jatkoa!

2 kommenttia:

  1. Terkut teille kaikille täältä :)naapurista! Suloinen on Sirunne :)
    Mukavaa alkavaa viikkoa, toivotaan, että aurinko jaksaa paistaa
    tuksu

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi tuksu ystäväni! Leppoisaa sunnuntaita sinne teille kaikille halausten kera!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...