22.2.2018

22.2.2018

keskiviikko 15. elokuuta 2012

...JA ELÄMÄ JATKUU...

Tänään on keskiviikko ja 15. päivä elokuuta. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta aivan kuin Torreviejassa ja asteita on +13, mutta luvassa on jopa +23. Eipä se kesä ole meitäkään unohtanut, kun antaa vielä näin elokuussakin sen lämmön, jota ei tosin kovin paljon aivan kesällä ollutkaan.

Eilen minulla oli aivan hirmuinen päänsärky, niin hirveä, että luulin jo, että nyt elämäni on mennyttä. Vaan eipäs niin käynytkään, vaan suojelusenkelini auttoi minua ja selvisin jälleen tästäkin tukalasta tilanteesta, kuten niin monesta muustakin olen selvinnyt. Olenko siis selviytyjä? No, suojelusenkelini auttavat minua ja rukoukseni on kuultu. Minä otin kaksi kertaa Panadolia ja lepäilin ja niin selvisin. Mutta kyllä se oli aivan hirveätä!

Nyt en ole jaksanut oikein virkatakaan, mutta onhan näitä päiviä ja allakasta saadaan lisää. Odottelen innolla uusia vaatteita, joita jälleen tilasin Cellbesiltä. Olenhan tilannut sieltä jo ainakin 15 vuotta ja kaikki ovat olleet todellakin hyviä ja niin ihania. Minusta on niin helppoa tilata netin kautta kaikkea kivaa. Kunpa vielä voisi ruokaakin tilata, kuten silloin vuosia sitten, kun minä todellakin tilasin ruuatkin netin kautta. He toivat kotiin määrättynä aikana ja minä pistelin jääkaappiin ja se oli tosi helppoa.

Mutta nyt on aikani vierähtänyt paljon tämän tietokoneeni parissa ja olen tehnyt noita kauniita kuvia kehyksillä, joten laitanpa taas tännekin joitain ja sitten riputtelen pitkin muihinkin blogeihini.













Ja nyt toivottelen teille kaikille oikein ihanaa viikon jatkoa ja nauttikaa pienistäkin onnensirpaleista!

3 kommenttia:

  1. Eilen oli jotain kummaa ilmassa; yhdellä jos toisella oli pää kipeä. Olisiko ollut ukkosta ilmassa.
    Se koira blogissani on Maltan koira; sillä vain pidetään turkki lyhyenä.
    Ja mielenkiintoista on että kommenttisi ei näkynyt blogissa mutta sähköpostiini se kyllä tuli :)
    Voi kun saisikin vielä ruoan tilattua netistä; se olisi niin helppoa. Pizzanhan jo saa nettitilauksella, mutta tavallinen ruoka olisi kanssa mukava ostaa netin kautta :)
    Oikein mukavia päiviä, vaikka kovin lämmintä oli tänäänkin toivoo naapuri ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi bemu naapurini! Tänäänkin on särkenyt päätäni, mutta maanantaina on lääkäri. Juu, huomasin, jotta jottai vikkaa on siellä kommenttien puolella, kun laitoin kaksi kertaa, vaan ei näkynyt. Aurinkoisia päiviä sinne teille naapuriin!

      Poista
  2. Oletpa tehnyt upeita kuvia.

    Eilen oli melkeinpä liian kuuma. Minulle tulee kamala päänsärky, jos en huomaa juoda tarpeeksi kahvia.

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...