22.2.2018

22.2.2018

keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

SIRULANDIAN KUULUMISIA 23.3.2011

Tänään on keskiviikko ja 23. päivä maaliskuuta. Aamulla paistoi aurinko hyvinkin kirkkaasti, mutta nyt illalla satelee pieniä hippuja taivaalta.


Tämä päiväkin on mennyt aivan tässä koneeni ääressä ahteriani kuluttaessa. Olen nimittäin ollut jo pitkään niin tyytymätön noiden vanhojen blogieni pohjiin, kun niitä en vaan saa vaihdettua. Siispä, tuumasta toimeen, minä aloitin uudet blogit ja toin vanhoista blogeistani kirjoitukset ja kuvat uusiin blogeihini eli vanhat blogini jatkavat nyt uusin blogipohjin, joita saan myös vaihdettua. Hienoa vai mitä! Vaihtelu virkistää, sano mummo kun kissalla pöytää pyyhki!
Ja nyt olen tyytyväinen sekä blogeihini että itseeni, ihan ite tein nuo kaikki!


Ja Sirulandiakin näyttää nyt paljon paremmalta, kun eteisen kaappi on käännetty ja hieman taas muuteltu huonekalujen paikkoja. Tänään rakkaani yllätti minut, nimittäin hän toi kaupasta Marabou kakun ja suklaalevyn! Hän sanoi, että ei voinut ohittaa Marabou hyllyä, hihi ja sehän on hyvä tietää se!


Muuten olen siivonnut Buffaloakin ja siirtänyt sieltä kaiken eli kuvat ja tiedostot D-asemalle eli Albinaan, jossa saan ne järjestykseen. Sitten taas siirrän ne takaisin Buffaloon järjestettynä. Joku tolkkuhan se olla pittää!


Olen käynyt myös Spirometriassa ja keuhkoni toimivat hyvin näillä astmalääkkeillä. Sekin oli hyvä kuulla vielä näin flunssan jälkeenkin.


Ja huomenna onkin jo ihana päivä, sillä tänään on kytkettynä jo uusi operaattori ja huomenna tulee mies laittamaan nämä kolme konetta toimintakuntoon, jeeeee! Toivottavasti sitten tämäkin kone toimii nopiasti!


Mutta nyt toivottelen teille kaikille, rakkaat lukijani ja ystäväni, oikein leppoisaa illan jatkoa ja pitäkää itsestänne huolta!





6 kommenttia:

  1. Niin kesäinen ja kaunis Omenakukkatausta!
    Aivan kamala lumisade täälläkin nyt!
    Pane peukut tanaa, mulla huomenna Coxassa jännä päivä. Polven kohtalo ratkeaa :/
    tuksu

    VastaaPoista
  2. Sinähän taidatkin olla oikea nörttien nörtti, kun noita sivupohjia muokkailet tuosta noin vaan. Hyvää illanjatkoa teille.

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommentistasi tuksu!Pidän peukut pystyssä ja varpaatkin ja rukoilen puolestasi ja lähetän enkeleitä matkaasi!

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommentistasi enkulin käsityöt! No, enhän minä mitään osaa, kun piti vaihtaa blogikin. Mutta konehan se tekee kaiken. Leppoisaa illan jatkoa!

    VastaaPoista
  5. Kyllähän sitä tietokoneellekin pitää tehdä kevätsiivous :).

    VastaaPoista
  6. Kiitos kommentistasi Huopatossunen! Juu, olen samaa mieltä, että tietokonekin tarvii ainakin kahdesti vuodessa hyvää siivousta. Aurinkoista päivän jatkoa!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...