22.2.2018

22.2.2018

torstai 6. lokakuuta 2011

SUKKAA PUKKAA... SUKKAA PUKKAA

Tänään on torstai ja jo 6. päivä lokakuuta. Päivä on ollut hyvin sateinen ja tuulinen ja asteita on ollut +13, mutta Torreviejassa +30.


Meillä on enää 21 päivää, kun pääsemme Espanjan auringon alle. Mutta ehkäpä ensi vuonna lähdemme vielä aikaisemmin, who knows?


Olenhan minä ahkeroinutkin ja puikot ovat kilkanneet musiikin tahdissa. Ensin ajattelin kutoa itselleni sukat, mutta sitten päätinkin antaa nämä sukat rakkaalleni, papalle. Kuten aiemmasta postauksesta voitte lukea, niin ostin Tuomas lankoja maanantaina ja tiistaina aloitin nämä sukat ja tänään päättelin. Otin mallin Dropsin mallistosta ja onneksi oli jälleen hyvin helppo ja nopea malli, yksinkertainen palmikkoneule sukan etuosassa.


Minä olen erittäin tyytyväinen näihin sukkiin ja niin on saajakin, joka otti heti sukat kovaan käyttöön. Nyt pitänee tarkastella lankavarastojani ja miettiä, jotta mitä seuraavaksi kudon. Tai toki kudon sukkia, mutta mitä mallia tekisin. Onhan minulla valkoista Tuomas lankaa, joten ajattelin kutoa itselleni pitkät polviin asti ulottuvat sukat, mutta palmikkoa vaiko pitsiä, sitä en vielä tiedä. Mutta eiköhän sekin aikanaan selviä.


Nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa päivän jatkoa ja pitäkää itsenne lämpiminä!

10 kommenttia:

  1. Lämpimän näköiset sukat on puikoiltasi valmistuneet, ja takuulla on saajakin ollut mielissään :) Minä neulon sukkia ja liivä vuorotellen, sekä virkkasin tyynynpäällisiä. Mukavaa puuhaa iltojen iloksi. Rentouttavaa ja leppoisaa viikonloppua kera lämpöisen halauksen toivottaa Hilima

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi Hilima! Kyllä saaja oli onnellinen! Nyt on taas uudet sukat puikoilla ja ne teenkin itselleni ja polviin asti. Aurinkoista viikonloppua sinne teille!

    VastaaPoista
  3. Helenan puikot ovat hakerassa käytössä!
    Reipasta viikonvaihdetta!

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommentistasi Tarina! Juu, puikot kilkuttavat ahkerasti vielä ennen lähtöä! Uusi sukka on taas puikoilla! Aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista
  5. Voi miten ihanan lämpöisen näköiset sukat!

    VastaaPoista
  6. Kiitos, kiitos merryroseberry kommentistasi! Mukavaa päivän jatkoa ja turvallista viikkoa!

    VastaaPoista
  7. Kivat sukat.
    Minullakin on nyt taas sukkabuumi mutta olen ihastunut pitsisukkiin ja niitä on muutamat tullutkin Annishuivien sivu töinä.

    VastaaPoista
  8. Kiitos kommentistasi Tarikka! Minulla on nyt uudet sukat itselleni ja nyt teen terää molempiin sukkiin. Leppoisaa illan jatkoa!

    VastaaPoista
  9. Oikein kauniskuvioiset sukat olet neulonut.. leppoisaa viikonloppua teille:)

    VastaaPoista
  10. Kiitos kommentistasi Tuta! Olen nyt Porissa mutta tänään kohti kotia! Mukavaa viikon jatkoa sinne teille!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...