22.2.2018

22.2.2018

sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

SUNNUNTAIN TERVEISET TORREVIEJASTA

Tänään on suvinen sunnuntai ja 4. päivä maaliskuuta. Aurinko on paistanut pilvettömältä taivaalta jo aamusta asti ja asteet ovat kohonneet +25 asteeseen.
Siispä kassi valmiiksi vaan ja kohti Välimeren rantaa, aaaah! Niinpä me sitten porhalsimme rannalle ja matkaan meni aikaa noin tunti, sillä onhan tässä eräitä kilometrejä käveltävä ja noustava ylös kävelysiltaa pitkin. No, siinähän ne minun jalkani vaan vahvistuvat. Mutta nyt on jo viimeiset viikot täällä Torreviejan auringon alla, nyyyyh! Vaan otetaanpa ilo irti ja nautitaan nyt täysillä aivan kaikesta.
Mutta ensin pitää esitellä Essin uudet vaatteet, jotka tein tässä päivänä muutamana. Virkkasin myssyn ja jätin isomman aukon, jotta ponnarikin mahtuu sieltä ulos. Ja kudoin siis mekon ja tossut, joten saanen esitellä:

Tässähän minä..Essi...  ja minulla on aivan uudet, hienot vaatteet...

...ja onhan minulla hieno virkattu hattukin päässäni...

...ja tällaiset pienet tossutkin lämmittävät jalkojani...

...tällainen myssyni on sivusta kuvattuna...

...ja tällainen olen itse sivusta kuvattuna ja olen erittäin tyytyväinen näihin vaatteisiini.

Ja nyt sitten joitain kuvia ihanasta Välimerestäkin:

Herra kalalokkikin pyrähti omalle kivelleen, joten nappasin hänestäkin kuvan...

...ja Välimeren avaruutta ja kauneutta...

...ja voi sitä auringon säteiden kimallusta veden pintaan...se on mahtavaa...

Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein ihanaa päivän jatkoa ja turvallista uutta alkavaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...