22.2.2018

22.2.2018

tiistai 15. tammikuuta 2013

STINA JA ULLAMAIJA SAIVAT UUDET MEKOT

Tänään on tiistai ja jo 15. päivä tammikuuta. Ulkona on vielä aamupimeää, vaikka onhan se hämärää lähes koko päivän ellei satu aurinko kurkistamaan pilvien takaa. Asteita on -4 ja pikku pakkasta on luvassa jatkossakin ja välillä käynee nollassakin. Näinhän nämä kaksi kuukautta voisivat mennä hyvin ja sitten pääsemme auringon lämpöön. Voi, että odotan taas sitä hetkeä, kun aamu varhain lähdemme kohti juna-asemaa ja sitten taksilla kentälle ja kentältä toiselle ja siellä odottelua ja taas seuraavalle kentälle ja sitten autolla huristamme kotiimme. Onneksi saamme olla uudessa kodissamme kuukauden ajan, jolloin palaamme Suomen kotiimme joksikin aikaa, kunnes taas kaipuu kaukomaille kaivaa sydäntäin.

Mutta näinä päivinä olen ahkerasti kilkutellut puikkoja ja kun laitoin verenpainemittaria käteni ympärille, niin siinähän muljahti oikea käteni aika pahasti. Se kestää joitain liikkeitä, mutta joitain se tuottaa kipuja. No, kaikkea aina sattuu ja kun vanhaksi on tullut, niin koskaan ei tiedä huomisesta päivästä mitään. Emmekä sitä ajattelekaan, mutta elämme päivän kerrallaan ja täysillä kuin se olisi viimeinen päivämme.

Tällaista olen kuitenkin saanut aikaseksi ja vielä jatkan, koska kädessäni on nyt ideaaliside, joka hieman auttaa ja tukee kättäni.

 Minä olen Ullamaija ja olen saanut uuden mekon...
 ...minulla on pallonivelet...
 ...ja tässä on Stina, joka myös sai uuden mekon ja damaskit...
 ...me olemme parhaat ystävykset...
...ja minä ohjaan pikkuista Stinaa...

Että tällaista taas tällä kertaa ja huomenna, jos Luoja suo, niin taas jotain uutta kerrottavaa. Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa uutta alkanutta viikkoa, joka hurahtaa ohitsemme nopiasti.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi enkulin käsityöt! Nyt on Ullamaijalla jo mamelukitkin! Mukavaa viikkoa sinulle!

      Poista
  2. Niin ovat kauniita asuja.
    Minulla ei käsityöt vielä onnistu, kävelimme kokonaisen aamupäivän kaupungilla, eikä vielä tullut vastaan lankakauppaa.
    Muistatko millä suunnalla oli sun löytämä lankakauppa.
    Puikot ja koukut ovat mukana, vaan ei lankaa.
    Mukavaa iltapäivää, pian se pari kuukautta vierähtää ja pääset lämpimään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi hilmiina! Minulla oli langat mukana täältä, mutta ostin myös sieltä kiinalaisesta kaupasta, joka sijaitsi siellä Altosissa. Siellä oli paljon lankoja ja puikkoja ym. muutakin mukavaa. Mutta luulisin että siellä keskustassakin on kiinalaisia, joissa olisi myös lankoja, niin ja Carrefourissakin voi olla. Ja Lidlikin on siinä pienen matkan päässä. Ja tuulimyllypuisto ja Eurooppapuisto. Torrevieja on aivan ihanan mahtava kaupunki ja sinne tulemme jällehen ja samahan talohon. Aurinkoisia päiviä sinne teille!

      Poista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...