22.2.2018

22.2.2018

keskiviikko 20. helmikuuta 2013

PUIKOT KILKKAA...PUIKOT KILKKAA...

Tänään on keskiviikko ja 20. päivä helmikuuta. Aurinko paistaa ja asteita on vain -3. Luvassa on lauhaa säätä edelleenkin ja pian vaihtuu jo maaliskuukin, joten kevät koittaa sittenkin.

Olen kutonut...,kutonut ..ja kutonut, joten valmistakin pientä ja pikkuruista on syntynyt. Tänään on hieman huonompi olo, kun on jo kaksi päivää särkenyt päätäni. Mutta jospa tuo rakkaani keittämä kahvi auttaisi tähänkin vaivaan. Päänsärystä huolimatta olen sinnitellyt enkä ole luovuttanut ja olen tyytyväinen aikaan saannoksiini.

Tällaista on tullut:

 Tässä on Kiira...
 ...kirppiksen löytöjä hänkin...
 ...kutasin hänelle mekon...

 ...ja sukatkin ihka oikialla kantapäällä...
 ...ja Petrakin sai mamelukit...
 ...ja pikkuruiset sukat...

 ...ja ihka oikia kantapää...
 ...ja minä olen Petran veli Petteri...
 ...ja tänään sain tällaiset uudet ...
 ...merimieshousut...onks tyylikkäät vai?
Nyt vielä odottelen merimiesjakun ja lakin valmistumista.

Että tällaista tällä kertaa ja nyt seuraavaksi siis kutasen merimiestakin ja lakin. Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein ihanaa auringonpaisteista päivän jatkoa!

3 kommenttia:

  1. Voi ihanuuksien ihmemaa!
    *Ällistelee taitavuuttasi*!
    En kyllä ymmärrä, minulta ei varmasti suju...olen hiukan yrittänyt, onnistumatta nukenvaatteiden kanssa, mutta en lannistu, kokeilen kyllä vielä, jahkas tästä lunssasta parannun...
    Halaus sinne! Päänsäryn karkotusta!
    tuksu

    VastaaPoista
  2. Niin söpöjä vaatteita ja asusteita olet taas neulonut.
    Minun käsityöni hieman hitaanpuoleisesti valmistuvat, kun reissun jälkeen on ollut niin paljon kaikkea muuta touhua.
    Kiusallinen vaiva tuo päänsärky, toivotaan paranemista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi tuksu! Kyllä kaikki sujuu sinultakin, joten älä luovuta! Niitä on mukava tehdä, kun valmistuvat muutamassa tunnissa. Paranemishalaus myös sinulle!

      Kiitos kommentistasi hilmiina! Uskon, että reissun jälkeen on aivan kuin olisi vieläkin siellä ihanuudessa! Meillä on pian reissu edessä ja sitä odotankin innolla, jotta pääsen uloskin!

      Mukavaa illan jatkoa teille molemmille ja kaikille rakkaillenne!

      Poista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...