22.2.2018

22.2.2018

lauantai 23. lokakuuta 2010

Nyt valssi soi ja kahden oomme maailmassa, mulle ainaiseks jäät...

Tänään on lauantai ja 23. päivä lokakuuta. Tänään on myös meidän ihana hääpäivämme. Siitä on jo 6 ihanaa vuotta, kun astelimme kauniiseen Lieksan kirkkoon. Silloin paistoi aurinko, kuten tänäänkin paistaa. Paljon on toki tapahtunut jo näiden 6 vuodenkin aikana. Silloin meillä oli vielä 4 ihanaa villakoiraamme eli Cindy, Rosalinda, ja Cindyn pennut Justina ja Unelma. Mutta nyt ei ole enää heitä ketään. Vain kova ikävä ja kaipaus on sydämissämme ja se säilyy ikuisesti. Mutta tämän päivän valitsimme hääpäiväksemme, koska tämä päivä on myös rakkaan isäni syntymäpäivä. Minä menetin vain isäni liian aikaisin eli jo vuonna 1970 ja yhä häntäkin kaipaan.

Mutta nyt elän rakkaani kanssa tätä suurta juhlapäiväämme ja jokaikinen vuosi hän muistaa minua jollakin kivalla lahjalla. Viime vuonna sain minulle tärkeän lankalaatikoston, rottinkisen ja hän haki sen silloin noin 8 kilometrin päästä pyörällä. Olin niin onnellinen laatikostosta ja hyvin tärkeä se on minulle edelleenkin. Siellä ovat lankani hyvässä tallessa.

Mutta nyt hän kävi rakkaan tyttäreni kanssa ostamassa meille tyttäreni valitseman hääkakun, joka on näin herkullinen:

Siis, kerma-kinuskikakku, josta annoimme puolet tyttärelleni ja puolet syömme rakkaani kanssa puoleksi. Juupajuu, tiedän, verensokerini nousee, mutta lohtu sekin, että verensokerini on jo aamulla koholla, joten  "antaa mennä, kun on alamäki taas..."

Ja sitten rakkaani yllätti minut vielä tällaisilla iloisilla veitikoilla:

                                           Hei vaan, minä olen SARI...
                                          Moiskis, minä olen TARU...

                                            Hipsulihei, minä olen MARI...
                                            Heissulivei ja minähän olen SIRU
Ja tässähän me vielä olemme kaikki yhdessä, siis vasemmalta...
Siru, Taru, Sari ja Mari ja nimemmehän on itse keksitty. Me olemme iloisia veitikoita ja tuomme iloa teille kaikille.

Ja nyt näihin iloisiin tunnelmiin Unelmakodin asukit toivottavat teille kaikille oikein mukavaa päivän jatkoa ja hymyä huuleen!

9 kommenttia:

  1. " Kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, he eivät katso toisiinsa, vaan samaan suuntaan " (Pam Brown) Lämpimät onnittelut hääpäivänne johdosta. Onnen, ilon ja rakkaudentäyteisiä vuosia jatkossakin. Halauksn, Hilima

    VastaaPoista
  2. Onnea Hääpäiväänne :) On ihanaa saada elää rakkaansa rinnalla :)
    tuksu

    VastaaPoista
  3. Kiitos, kiitos Hilima ystävämme ihanasta kommentistasi! Lämmin halaus myös sinulle ja leppoisaa illan jatkoa!

    VastaaPoista
  4. Kiitos, kiitos tuksu ystäväiseni kommentistasi! Tosi on, että ihanaa on kun on rakkain aina rinnalla, oli surua taikka iloa! Mukavaa illan jatkoa sinne teille molemmille ja kaikille rakkaillesi!

    VastaaPoista
  5. paljon Onnea hääpäiväänne,vaikka tämä toivotus tulloo vähän myöhässä ja kestäköön onnenne loppu elämän,olette sen ansainneet:)Mukavaa Sunnuntai päivän jatkoa teille ystäväni!

    VastaaPoista
  6. Kiitos, kiitos vesimiesneuloo onnitteluista!

    Kiitos, kiitos Tansku onnitteluista!

    Leppoisaa sunnuntaipäivää teille molemmille!

    VastaaPoista
  7. Myöhästyneen Hääpäivä Onnittelut.
    Viehättävät neloset olet saanut,taas neulomista riittää kun kaikille teet jotain uutta.

    VastaaPoista
  8. Kiitos,kiitos, Tarikka onnitteluista! Juu, iloiset veitikathan minä sain ja hymyn he tuovat huulilleni joka hetki. Niin ja neulomista toki riittää kun vaan kädet kestäisi. Leppoisaa illan jatkoa sinne teille kaikille!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...