22.2.2018

22.2.2018

perjantai 19. marraskuuta 2010

ILOISET VEIJARINI 19.11.2010

Tänään on perjantai ja 19. päivä marraskuuta. Maa on valkoinen ja pakkastakin on -7 astetta. Aurinkokin kurkisteli, mutta on kait pelästynyt pakkasukkoa ja mennyt mailleen.

Minulla oli tänään taas onnen päivä, kun rakkaani osti minulle tällaiset iloiset veijarit.

Muutoin odottelen lääkärin soittoa ja olen kokeillut sähköpostin kautta päivitellä blogiani, jolloin kirjoitus onnistuu, mutta ei ota kuvaa. Nytkin latasin tänne Operan ja yritän nyt päivitellä Operan kautta, joka ei oikein näytä luonnistuvan. Mutta onhan minulla Firefox, jolla ainakin onnistuu. uskoisin kuitenkin, että Explorerin kauttakin tulee onnistumaan kaikki hyvin, kunhan se ensin valmistuu, kun nyt on siis vasta Beta asteella kokeilussa.

Nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa perjantain jatkoa ja pitäkäähän itsestänne huolta!


                         Ihanat Mikki ja Minni. Kiitos rakkaani! 

6 kommenttia:

  1. Moikka,täällä on myös paljon satanut lunta,eilen satoi sakeesti ja pyrytti kovasti.Ihanaiset Mikki ja Minni,on sinulla ihana mies,kun muistaa noin ihanilla sinua,olet onnen tyttö♥
    Mukavaa viikonloppua ystäväni♥

    VastaaPoista
  2. Moi, moi Tansku ystäväni! Kiitos kommentistasi! Minulla on todellakin aivan ihana mies, se on tosi!Mukavaa viikonloppua myös sinulle ja rakkaillesi!

    VastaaPoista
  3. Ihanat Minni ja Mikki.
    Minä surfailen Operan kautta enimmäkseen,kyllä tässä on myös Exploreri silläkin onnistuu.
    Mukavaa viikon loppua.

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommentistasi Tarikka! Saatko päivitettyä Explorerin kautta, siis valokuvatkin? Minullapa ei enää onnistu, kun laitoin tämän uusimman 2011 beta version, hehheh. Oikein mukavaa ja ihanaa viikonloppua sinne teille kaikille!

    VastaaPoista
  5. Heh, no onpas veijarit tosiaan :). Kivaa viikonloppua.

    VastaaPoista
  6. Kiitos kommentistasi Neferi! Juupajuu, iloisia veijareitahan he ovat ja iloiseksi saa myös joka naaman! Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...