22.2.2018

22.2.2018

tiistai 1. maaliskuuta 2011

ONNEA, RAKKAANI, OLET NYT 65!

Tänään on maaliskuun 1. päivä ja se on meille suuri päivä. Rakkaani pääsee nyt vanhuuseläkeläisten kirjoihin. Hän täyttää tänään 65 vuotta eli hän on saavuttanut minun ikäni nyt. 


Opetin eilen rakastani hymyilemään kameralle. Jo on aikakin hymyillä, kun on vanhuuseläkeläinen ja tänään vielä kaikkien aikojen synttärit.


Tällainen opettelu papalla oli ja minä olin opettajana ja kuvaajana.
Pitäkää hauskaa, kuten mekin pidämme!



10 kommenttia:

  1. Syntymäpäivä onnittelut Rakkaallesi..

    VastaaPoista
  2. Onnea!
    Siitä se lähtee taas uusi elämänjakso.
    Minun ekana eläkepäivänä olin vaimoni (tuksun) kanssa Sääksmäen kirkossa seuraavana päivänä, kun koulut olivat loppuneet ja kesäloma alkamassa. Olin elämäntyöni tehnyt opettajana.
    Virsi "Jo joutui armas aika, .." sai silloin aivan yllättäen ihan uuden merkityksen. Taisin jopa herkistyä silloin!
    Kivoja eläkepäiviä!

    VastaaPoista
  3. Onnittelut miehellesi, paljon sylin täydeltä ruusuja virtuaalisesti ja iloa, pitkää ikää ja minä kun luulin ,että sinä Helena olet nuorempi paljonkin :)
    Kunnon juhlat varmaan teillä juuri, kivaa ja rapsutus Sirulle ♥

    VastaaPoista
  4. Paljon Onnea miehellesi!

    Rapsutuksia Sirulle!
    Mukavaa iltaa:)

    VastaaPoista
  5. Onnittelut sinne, vaikka hiukan myöhässä tulevatkin:)
    Aurinkoisia eläkepäiviä :)
    tuksu

    VastaaPoista
  6. Kiitos, kiitos, kiitos ja tuhannet kiitokset onnitteluista rakkaalleni, te rakkaat ja ihanat ystävämme, Tarikka, Ahti, seijastiina, vesimiesneuloo ja tuksu! Olette ihania, aitoja ystäviä, tunnen sen sydämessäni!Mukavaa keskiviikkoa teille kaikille!

    VastaaPoista
  7. Onnittelut Sirulandian isännälle!
    Iloista päivää!

    VastaaPoista
  8. Kiitos, kiitos kommentistasi Tarina ystäväni! Juhlat jatkuvat vielä tänäänkin! Aurinkoista päivän jatkoa!

    VastaaPoista
  9. Onnittele puolisoa puolestamme. Onhan se iso rajapyykki, perässä tullaan kovalla kiireellä.
    Aurinkoista päivää teille sinne uuteen kotiin.

    VastaaPoista
  10. Kiitos, kiitos Hilkka ystäväni!Juu, viimein rakkaani minutkin saavutti, hehheh! Mää meen eress ja hää tuloo peräss!Aurinkoista kevättä teille sinne, rakkaat ystävät!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...