22.2.2018

22.2.2018

lauantai 7. toukokuuta 2011

ÄIDIN JA ISÄN VALSSI BY HELENA AND TIMO

Click to play this Smilebox greeting
Create your own greeting - Powered by Smilebox
Tämä on hyvin kaunis valssi, jonka nuotit sain sattumalta käteeni ja ihastuin tähän heti. Tämä on Veikko Juntusen säveltämä ja sanat Marja Kärki.

Äidin ja isän valssi

Katson rakkaita, äitiä ja isää,
aika tuonut on uurteita lisää.
Elo tyyni on vuosien tuomaa,
käymään tullessain heti sen huomaa.
Heitä koskaan en antaisi pois,
toivon, ikuista elämä ois.
Sanon hiljaa: Mä rakastan teitä,
minä lämmöllä katselen heitä.
Isää, äitiä korvaa ei kukaan,
heiltä voimaa saan matkalle mukaan.

Katson rakkaita, äitiä, isää,
aika tuonut on uurteita lisää.
Tulen uudelleen taas katsomaan,
tiedän, että mua ootetaan.

2. Tässä istumme ääressä pöydän,
heidän välillään hellyyden löydän.
Kahvikupposet tässä on juotu,
hyvät vanhemmat mulle on suotu.
Äiti hyräilee askaroiden,
isän ilmeen nään tyytyväisen.

Sanon hiljaa: Mä rakastan teitä...

2 kommenttia:

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...