22.2.2018

22.2.2018

lauantai 7. toukokuuta 2011

OIKEIN IHANAA JA LÄMMINHENKISTÄ ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE 8.5.2011!

Tänään on lauantai ja 7. päivä toukokuuta. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja linnut laulavat. Koivuissa on pienet hiirenkorvat tai taitaa ne olla jo hieman suuremmatkin. Asteita on +12 ja luvassa on tänään +16 astetta, joten odotellaanpa hieman vielä lämpimämpää säätä. Pesukone pyöritti pyykkiä puhtaiksi ja nyt ne ovat jo narulla kuivumassa, joten illalla saamme laittaa ne jo kaappeihin. 


Täällä maalla luonto on niin lähellä ja on niin kaunista. Keittiön ikkunasta näkee valkovuokkomätäksen. Vielä niiden kukat eivät olleet auenneet, mutta kunhan aurinko siirtää säteensä niiden päälle, niin johan nekin heräävät unestaan. Minulla oli jälleen hyvä herätys, kun tuo pikkuinen taapero juoksi sänkyä vasten ja hyppäsi etutassuillaan patjaa vasten, että tömähti, joten siihen kyllä heräsin. No, sitten hän alkoi tuomaan minulle makupaloja...ja arvatkaapas mitä...hänellä oli kolme...siis kolme isoa pyörylää suussaan ja hän antoi ne minulle. No, minun piti sitten unenpöppöröisenä heitellä niitä hänelle. Mutta sitten nousin ylös ja Siru hyppäsi syliini ja suukotteli minua. Ah, miten suloinen vauva hän onkaan!


Tänään olen yrittänyt kutoa sukkaa papalle, jotta saisin ne pian valmiiksi. Mutta eihän se nyt kovin nopeaan tämä kutominenkaan enää käy ja kun teen varsista niin pitkät, joten aikaa menee. Toki ne valmistuu, vaan pikku hiljaa hissukseen.


Eilen ovikello soi ja kukas kumma siellä seisoikaan: oma sydänkäpyseni iso, kaunis kukkalaite ja kortti käsissään ojentaen ne mummille. Kyllä jäin sanattomaksi ja liikutuin todellakin. Hänellä oli kiire, joten tapaamme vielä. Mutta kiitos teille rakkaat lapsenlapseni ja te muut rakkaat ystävät! Olette minulle tärkeitä! Kiitos, että olette olemassa ja elämässäni!
   Näin kauniin Atsalean sain siis heiltä. Kiitos rakkaani!
Ja tässä on rakkaaltani ruusu ja kaunis kortti ja helmet ja korvikset rakkaalta tyttäreltäni, jotka kaikki hän on itse tehnyt. Kiitos te rakkaat, olette tärkeitä minulle! Kiitos, että olette olemassa!


Ja tässä tämä suloisuus, joka suukottelee joka aamu ja ilta ja päivälläkin monet kerrat...hm...on kai kilpailua papan kanssa, hehheh.


Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein leppoisaa lauantai päivän jatkoa ja oikein ihanaa ja ikimuistoista Äitienpäivää!

4 kommenttia:

  1. Kiitos, kiitos vesimiesneuloo ja samoin ihanaa Äitienpäivää myös sinulle!

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kiitos enkulin käsityöt ja myös sinulle oikein ihanaa Äitienpäivää!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...