22.2.2018

22.2.2018

maanantai 14. marraskuuta 2011

INTERNET YHTEYS EI TOIMI AINA

No, jopas nyt jotakin! Tänään on lauantai ja 12. päivä marraskuuta.
Aurinko on paistanut ja linnut laulaneet aamusta asti. Asteita on ollut
+22 astetta, joten ei mikään paha.
Mutta hieman onneton olen ollut, kun nettiyhteys ei toiminut eilen eikä
tänäänkään, mutta se toimii sitten kun toimii. Mutta olen saanut kudottua
sukkiani, iloisia, raidallisia sukkiani, jotka raidat sisältävät hauskoja
muistoja täältä Torreviejasta. Kurkku on taas ollut kipeämpi tänään, mutta
olen kuitenkin jaksanut kutoa. Ja huomenna kudon lisää ja ehkäpä saan
piankin jo nämä sukat valmiiksi.
Muuten täällä menee oikein hyvin, mitä nyt tuo nettiyhteys harmittaa.
Mutta aikansa kutakin, sanotaan vaan ja huumorilla eteenpäin! Tobia olen
pelannut classicin tason kaikki 150 tasoa, joten siinä on vielä Default,
Gold ja Premium, joista kaikista olen suorittanut jo osan. Mutta ne
ovatkin vaikeita! Minä tykkäsin Classicista kaikkein eniten ja
riemunhuudot kaikuivat, kun sain Goalin ja siis suoritettua läpi.
Kaupassa on kaikkea, mitä Suomessakin löytyy, mutta Tiramisu on hyvää
kuten monet muutkin ihanat kakut, joita tulee nautittua latteen kanssa.
Mutta muutoin syömmekin vain vihanneksia keitettyinä ja tuoreeltaan ja
molemmat ovat paljon maukkaampia täällä kuin siellä Suomessa.
Ensi viikolla, jos Luoja suo, yritämme lähteä kaupunkiin katselemaan,
jotta mitä sieltä löytyisi. Ja Carrefour ja Lidl ovatkin lähekkäin
toisiaan.
Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa illan jatkoa!

--
Käytössä Operan mullistava sähköpostisovellus: http://www.opera.com/mail/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...