22.2.2018

22.2.2018

tiistai 3. tammikuuta 2012

UUSI ELÄMÄ ON ALKANUT

Tänään on tiistai ja 3. päivä tammikuuta. Taivas on sininen ja pilvetön ja vain kirkas aurinko lämmittää ja hymyilee kilpaa kanssani. Voisin sanoa jälleen kerran, että elämä hymyilee!
Me olimme jälleen tänään kävelemässä tässä aivan lähellä, mutta aika kylmä tuuli puhalsi kovin, joten emme tehneet kuin tunnin lenkin. Mutta sekin tuntui ah, niin hyvältä!
Minun toki pitäisi...tai oikeastaan pitää kutoa itselleni toiset Puro töppöset, jotka lämmittävät kylmiä jalkojani. Onneksi minulla on vielä lankoja jäljellä ja kyllä täällä on lankakauppakin, josta saa lisää lankoja. Mutta huomenna saamme ihanan ystävän kahville luoksemme ja saamme rupatella taas kuulumisia. No, torstaina on suunnitteilla kaupunkiin meno ja perjantaina, jos aurinko suo lämpöisiä säteitään, niin suuntaamme Välimeren rantaan. Mutta kuvat kertokoot enemmän kuin tuhat sanaa!

Tässähän minä istun tuolla puun lähellä ja ...

...ja tällainen apuväline on minulla mukana täällä...

...mutta...mutta kukas se siinä jo seisookaan...

...kenen jalat kantavat täällä...

...no, tässähän minä seison omilla jaloillani, vaikka lääkärit ovat sanoneet minulle aivan muuta.
Minullehan on sanottu, että olen niin vanha ja sairauksia paljon, jotta jalat huononevat.
Siis kukaan ei ole välittänyt minun kuntoutuksestakaan, koska olen jo niin vanha...hm, en ole vanha mielestäni,
vaan olen parhaassa iässä juuri nyt.
Mutta videonauha puhukoot vielä lisää, vaikka kamera ottikin tuulen voimakkuuden paremmin kuin ääneni.

Toivotan teille kaikille oikein ihanaa tätä päivää ja ihanaa tätä vuotta!

7 kommenttia:

  1. Ihana lukea kuulumisia sieltä! Onneksi ne lääkärintoimen voivat erehtyä!
    On Iso lahja, että jaksaa kävellä vaikka vähän:-) välillä voi sitten tuolissa levätä!
    Halaus teille sinne, toivottaa tuksu ja Vaari

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kiitos tuksu ystäväni, ihanasta kommentistasi! Kyllähän se tuntuu aivan mahtavalta, kun pystyykin kävelemään ainakin jonkin matkaa! Mukavaa illan jatkoa sinne teille!

    VastaaPoista
  3. Kiitos, kiitos tuksu ystäväni, ihanasta kommentistasi! Kyllähän se tuntuu aivan mahtavalta, kun pystyykin kävelemään ainakin jonkin matkaa! Mukavaa illan jatkoa sinne teille!

    VastaaPoista
  4. Hienoa että jaksat kävellä siellä meren rannalla. Siellä ei ainakaan tarvitse pelätä liukkautta :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommentistasi Huopatossunen! Täällä on hyvä kävellä ja hyvä hengittää, kun on sekä meri-että vuoristoilmasto. Mukavaa päivän jatkoa sinne teille!

    VastaaPoista
  6. Upeeta, makeeta, MAHTAVAA!
    Noin sitä pitää näyttää killin villat sille,jottei mukamas kannata kuntouttaa!
    Juu-u ja ne närhen munat voit viedä sitten lääkärille tuliaisina.
    Kilin villoista kutaset sitten jälleen ihastuttavan villatakin.
    Leppoisaa loppiaista teille!

    VastaaPoista
  7. Kiitos, kiitos, Tarina ystäväni, aivan ihanasta kommentistasi! Kyllä nauratti! Juupajuu, itsehoito on parasta hoitoa! Leppoisaa loppiaista sinne teille ja kaikkea hyvää tälle vuodelle!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...