22.2.2018

22.2.2018

maanantai 20. helmikuuta 2012

MITÄ MÄ SAIN...MITÄ MÄ SAIN...MITÄ MÄ SAIN...

Tänään on maanantai ja 20. päivä helmikuuta. Aamu täällä on ainakin pilvinen, joten taitaapa aurinko armas vielä uinailla pilviverhon takana. Mutta lämmintä riittää ja luvassa on jälleen +29 astetta.

Mutta päivät vierivät ohitsemme kuin vierivä kivi, joten kiirettä pitää, jos meinaa perässä pysyä. Vaan paljon on suunnitelmia, joita pitää toteuttaa Suomeen tultuamme, mutta niistä sitten tuonnempana.

Sukat ovat jääneet pahasti kesken noiden moskiittojen vuoksi...ko...no, oikeastaan ne jäi kesken jo silloin, kun jouduin täällä ensiapuun. Mutta lupaan jatkaa niitä kiireesti kiireestä kantapäähän eli kärkikavennushan siitä taitaa enää puuttua. Mutta kun kädet syyhyää jo jotain aivan muuta...

Mutta mitä mä sain...


 Sain aivan ihanan vauvanuken...55 cm...ja ihan kuin oikea vauva. Hän sai nimekseen Emma. Ja kuten voitte arvatakin, niin nyt teen hänelle vaatteita mekon, sukat, myssyn...jne...

Mutta nytpä toivottelen teille kaikille oikein ihanaa päivän jatkoa ja kevään odotusta Suomeen!

2 kommenttia:

  1. Suloisen vauva-nuken olet saanut:-)
    Leppoisaa lomailua teille...ihanan lämmintä siellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi Tuta! Minä ihastuin häneen heti, kun näin lelukaupassa! Mukavaa illan jatkoa sinne teille!

      Poista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...