22.2.2018

22.2.2018

keskiviikko 29. helmikuuta 2012

RAKKAITA MATKAMUISTOJA

Tänään on keskiviikko ja 29. päivä helmikuuta. Nyt on sitten jo helmikuukin helissyt Suomessa ainakin ja odotamme uutta kevättä.
Täällä on taivas ollut sininen ja aivan pilvetön ja asteita on +21, joten kyllä tarkenee. Me käväisimme Altosissa ja siellä kahdessa kiinalaisessa kaupassa, jossa oli aivan ihania tuotteita. Olisi tehnyt mieli ottaa sieltä kaikki kivat jutut, mutta eipä ne mahtuisi edes matkalaukkuihinkaan.
Mutta kyllähän rakkaani osti minulle sieltä jotain kivaa...kuten
 

Minä olen Lissu...ja
 

...minä olen Essi...
 

...ja yhdessä me olemme Lissu ja Essi...
 

...ja tässä on Sabrina ja Sini...uudet ja kauniit pannat päässään...
 

...ja kaunis risti kaulassaan...sekä...
 

...kaunis sydän...
 

...ja tässä me olemme kaikki yhdessä...ihanat matkamuistoni.
Mutta huomenna on suuri päivä, joten mitähän huomenna tapahtuukaan...siitä kerron huomenna!
 

Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein leppoisaa illan jatkoa ja ajelkaahan varovasti!

2 kommenttia:

  1. Onhan herttaisia matkamuistoja!
    Matkamuistojahan voi myös postittaa sieltä kotosuomeen vaikka päivää paria ennen kun itse lennätte kotiin.
    Leppoisaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos kommentistasi Tarina! Ja suurkiitos vinkistä matkamuistojen lähettämisestä, jeeee! Nitähän minä huomenna saankaan....???? Leppoisaa illan jatkoa!

      Poista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...