22.2.2018

22.2.2018

lauantai 2. kesäkuuta 2012

SATAA, SATAA ROPISEE...

Tänään on lauantai ja 2. päivä kesäkuuta. Koko yön on satanut ja koko päivänkin ja asteita on vain +9 astetta, joten koleaa on todellakin. Koulut loppuivat ja kaikilla alkoi kesäloma ja vapaus.
Minä olen taas kuvannut nukkejani ja vaihdoin heille vaatteita keskenään, kun siellä on suunnilleen samankokoisia ja -oloisiakin. Ja ainahan vaihtelu virkistää! 





 Ja tällaisia tällä kertaa. Toivotan teille kaikille mukavaa päivän jatkoa!

2 kommenttia:

  1. Samanlainen ilma Ruotsin länsirannikolla. 5-15 C mutta ei ole ollut sadetta 10 päivään joten on kuivaa. Oletko ostanut Espanjassa nukkeja? Siellä oli kovasti myynnissä moni-ilmeiset nukkeparit (en muista nuken nimeä) Vähän harmittaa kun ei tullut ostettua. Hyvää viikon jatkoa.

    VastaaPoista
  2. Kitos kommentistasi Queenvickans! Kyllähän minä sain Espanjasta 7 nukkea ja Brsiliasta sitten yhden, mutta minulla on 40 nukkea ja lisää haluan ja saan. Teen niille vaatteita, joten ei ole koristenukkeja. Koleaa ja sateista on täällä edelleenkin. Mukavaa illan jatkoa sinne teille ja nelijalkaiselle suukkoja!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...