22.2.2018

22.2.2018

maanantai 9. heinäkuuta 2012

MISTÄ SAISIN VOIMIA?

Tänään on maanantai ja 9. päivä heinäkuuta. Päivä on ollut pilvinen ja sadekuuroja on luvassa seuraavat pari viikkoa ainakin. Mutta eipä se haittaa, kun on oma tupa ja oma lupa ja oma koti kullan kallis. Eilen tuli ulkoiltua niin, että kymmenen laastaria löytyy minusta ja syynä ovat nuo ikuiset kiusankappaleet helikopterilentäjät, jotka istahtavat iholleni suurin joukoin ja imevät makiaa vertani. Hyi olkoon, te kesän kiusankappaleet! Siispä ulos en voi mennä, kun sain tarpeekseni eilisestä käynnistäni ja nyt joka puolella kihelmöi ja kutiaa...ei ollenkaan mukavaa.

Mutta onhan sitä paljon kivojakin asioita tapahtunut meille. Meillä on tiedossa oma tupa ja oma lupa! Mutta siitä sitten hieman myöhemmin enemmän! Mutta mistä saisin voimia? Olo on kuin rekka-auton alle jääneellä ja jäsenet eivät nouse ylös, kun painavat monta tonnia. Vaan mukava asia on kuitenkin, että saan uusia vaatteita Cellbesiltä, ihanaa! Sieltähän minä olen tilannut vaatteitani jo yli 15 vuotta ja niin helppoa se on ja nopea toimitus ja tosi hyvät vaatteet laadultaan. Enhän minä muualta vaatteita ostakaan, paitsi tietysti Kiinalaisesta Torreviejassa, kun sinne sitten jonain päivänä taas lennämme.

Mutta nyt nautimme täällä omassa Väinönlinnassamme ainakin tämän kesän ajan ja siitä eteenpäinkin. Joulun vietämme myös täällä tyttäreni kanssa. Vaan muistot ovat kauniita, jotka Torreviejasta ja Brasiliasta jäivät. Ja kuvia katsellen muistuu kaikki mieleen aivan kuin olisi ollut eilen.

 Hehheh, minä olen komea, valkoinen, pehmeä...
 ...hohhohooo, minulla on komia turkki ja minä nauran niin että hampaat näkyy...





 ...kaunista, vai mitä...


...öhöm, ja minä vielä kerran ja tervetuloa uudestaan meitä katselemaan ja ihailemaan!

Ja nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa viikon jatkoa ja nauttikaa pienistä onnenpipanoista joka päivä!

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti voimasi palautuisivat pian ja olo helpottaisi. Kauniita kuvia olet taas laitellut meidän silmiemme iloksi ja päivää piristämään :) Nautitaan kesästä ja pienistäkin ilonpilkahduksista. Halauksin Hilima

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi Hilima ystäväni! Kyllä kait tuo verensokerini joskus laskee normaaliin lukemiin, mutta nyt on ollut jo pitkään aivan liian korkea. No, sinnitellään vaan ja päivä kerrallaan, joten kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu. Oikein mukavaa kesän jatkoa sinne teille!

      Poista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...