22.2.2018

22.2.2018

lauantai 22. syyskuuta 2012

MINUN SYDÄMENI SÄRKYY...

Tänään on lauantai ja 22. päivä syyskuuta. Harmaa pilvipeite peittää taivaankannen eikä aurinkoakaan näy ja näyttää siltä, että taivaskin itkee. Miksi taivas itkee?  No, se itkee meidän ihmisten pahojen tekojen vuoksi ja siksi itkee sydämenikin. Nyt pääsemme asiaan!

Ensinnäkin kiitän sydämellisesti teitä kaikkia, jotka olette minulle ilmoittaneet saaneenne minun nimelläni varustettuja sähköposteja, jotka oli kirjoitettu huonolla suomenkielellä eli kääntäjän avulla. Olin aivan järkyttynyt, kun eräs ystäväni facebookissa tämän minulle ilmoitti ja sitten alkoi tulla ilmoituksia aika monta ainakin kymmenkunta. Myös rakas mieheni sai tuonne toisella pöydällä olevaan koneeseen hänen sähköpostiinsa samanmoisen viestin. TÄMÄ ON TODELLAKIN JÄRKYTTÄVÄÄ! Mutta nyt on kaikki hoidettu, hotmeili oli suljettuna ja salasanat vaihdettu. Ja elämä jatkuu rauhallisena...vai jatkuuko...

Tälläkin hetkellä minun "tarkkasilmä" valvoo kaikkia härveleitä, joita tässä blogissani on tuolla sivupalkissa. Ne ovat mielestäni tosi hyviä, sillä siellä purjehtii tai oikeastaan lentelee tai vielä oikeammin on kaapattu lentokone, joka siellä on lennellyt minun kotimaani nimellä, niin nyt siellä lentelee POLAND JA SE ON VÄÄRIN! Kunpa vain tietäisin, miten tuonkin vääryydentekijän saisi kiinni! Jos joku tietää enemmän, niin siitä kertokoon minulle joko julkisesti tai sähköpostitse! TÄMÄ TÄLLAINEN SÄRKEE SYDÄMENI! Mutta jos joku osaisi todellakin minua auttaa, niin ottaisin avun(=neuvon) kiitollisuudella vastaan!

Mutta elämä jatkuu ja tällaiseen on todellakin vain totuttava, vaikka toivoisikin, että maailma olisi hyvä kaikille elää. Ainakin täällä Väinönlinnassa on rauhallista ja valmistamme itsemme lomalle lähtöön. Maanantaina minulla on kampaaja pitkästä aikaa (?) ja se tuntuu ainakin ihanalta. Sitten on taas siistimmät ja lyhyemmät hiukset ja näinollen on helppo hoitaa reissussakin.

Nyt on Väinönlinnassa kaikki valaisimetkin jo saatu ja ylös laitettuna ja valoa antavina. Illat ovat jo pimeitä, joten kodin valo loistaa lämpöä ja rakkautta.

Nyt toivottelen teille kaikille oikein ihanaa viikonloppua ja olen vieläkin syvästi pahoillani tällaisesta järkytyksestä, jota minä en ole tehnyt!





10 kommenttia:

  1. Tämmöinen nettihäirintä on kamalaa. Miten joku kehtaa?

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi enkulin käsityöt! Todellakin tällainen nettihäirintä on törkeimmästä päästä! Niinpä, miten joku voi tehdä tällaista kiusaa ihmisille? Miksei kaikki ihmiset voisi pitää toisistaan ja auttaa toinen toisiaan?! Mukavaa viikonloppua sinne teille!

    VastaaPoista
  3. Voi miten ihanan paljon sinulla on nukkeja ja pehmoja. Kiva, kun löytyy muitakin harrastajia.
    Hyvää alkavaa viikkoa ja iloisia löytöjä kirppareilta. Sitä minäkin harrastan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi Old Lady! Minä olin jo pienenä nukkemaakari ja koska olen tullut jälleen lapseksi, niin olen sitä edelleenkin. Minä teen niille vaatteita eli nukkeja on nyt 61 ja pehmoja eli ötököitä on 48. mutta kun he vaan hyppäävät syliini kirppareilta, niin ei voi jättää sinne! Kiva kun kävit, niin teen minäkin vierailuja sinun ihanaan blogiisi! Mukavaa syksyä sinulle!

      Poista
  4. Minäkin tuon sähköpostikirjeen sain, vaan arveli heti, ettei se sinulta ole ja panin roskakoriin!
    Surullista, että noita s-postiosotteita varastetaan ja käytetään rikollisiin tarkoituksiin!
    Halaus sinne, älä syyttele itseäsi, ei se sinun vikasi ole!
    tuksu

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommentistasi, lohdutuksesta ja halauksesta tuksu ystäväni! Minä vaan olen niin voimaton tällaisten asioiden edessä, että en tiedä, miten näistä pääsee eroon. Vai pääseekö? Mutta toivottelemme sinne teille oikein ihanaa syksyn jatkoa ja me lähdemme viikon kuluttua Alanyaan.

    VastaaPoista
  6. Okei, toissapäivänä joku ystävistämme ilmoitti facebookissa että hänellä on tämä sama juttu. Hän teki ilmoituksen hotmailiin ja asia hoituu sieltä eteenpäin. Itselläni kävi tuollainen pari vuotta sitten, en päässyt omaan sähköpostiosoitteeseeni ja joku lähetti nimissäni viestejä ystävilleni. Ilmoitin itse myös silloin hotmailiin ja pari päivää kului kun sain taas meiliosoitteen itselleni. Ensimmäisenä vaihda salasanasi!!!
    Älä hätäänny Helena, tuo on inhottavaa mutta tuollaiset saadaan poistettua ja näitä on nyt liikkeellä useammallakin. Joku teki rikosilmoituksenkin tällaisesta. Joistakin tällainen ilmeisesti on hauskaa...
    Mukavaa alkavaa viikkoa tapauksesta huolimatta, vaarille terveiset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi ja lohdutuksestasi bemu ystäväni! Sain vaihdettua sähköpostin salasanat ja samoin blogienkin, joten jospa se rauhoittuisi. Mutta tuo Poland tuolla kartalla toki ärsyttää, mutta pidetäänpä silmällä ja ilmoitellaan eteenpäin! Mukavaa ja turvallista viikkoa sinulle ja Teemu Herralle!

      Poista
    2. Hyvä! Kyllä se siitä rauhoittuu nyt. Teemu Herra nukkuu nykyään melkein ympäri vuorokauden, taitaa vetäytyä talviunille mokoma ;D

      Poista
    3. Kiitos lohdutuksesta bemu! Toivottavasti kaikki rauhoittuuja pian! Mukavaa viikon jatkoa sinne teille naapuriin!

      Poista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...