22.2.2018

22.2.2018

maanantai 24. syyskuuta 2012

SALASANOJEN VIIDAKKO

Tänään on maanantai ja 24. päivä syyskuuta ja uusi viikko alkamassa. Aamu aukeni kirkkaana ja asteita on +6. No, kartan mukaan on ollut jo yöpakkasiakin, että talvea kohden menemme.

Mutta eilisen päivän olin todellakin salasanojen viidakossa ja pää oli aivan täynnä kaikenlaisia koukeroita. Sähköpostini on nyt kunnossa ja toimii hyvin. Mutta olen nyt siivoillut näitä blogejani, joita on kertynyt aikamoinen nivaska. Sitten pitää vielä siivoilla muuten nämä blogini ulkoasu ja muut tiedot laittaa ajan tasalle. Onhan siinä hommaa, mutta onneksi rakkaani on suurena apuna tässäkin asiassa. Ja meillähän on enää...enää...siis...8 yötä ja sitten lähdemme kohti Porin lentokenttää ja sieltä Helsinkiin ja sitten kohti etelän aurinkoa. Onneksi saamme sentään kaksi viikkoa olla siellä lämpimässä!

Käsitöitä olen tehnyt niin, että Birgitta nukke on saanut mekkonsa lähes valmiiksi, sillä vain hihan päättely enää pitää tehdä ja nauhat ja sitten sekin on valmis. Mutta tästä ohuen ohuesta langasta en enää tee mitään ainakaan vähään aikaan. Sitä on niin hidasta ja vaikeaa kilkutella näillä kipeillä käsilläni. Mutta sinnikkyydellä tein sen mekon valmiiksi ja olen siihen tyytyväinen. Nyt mietin vain, mitä alkaisin seuraavaksi ja mitä ottaisin mukaan kentälle ja koneeseen!

Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa viikkoa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...