22.2.2018

22.2.2018

perjantai 7. syyskuuta 2012

VÄINÖNLINNAN AVOIMET OVET JATKUVAT TÄÄLLÄKIN

Tänään on perjantai ja 7. päivä syyskuuta. Lähes koko päivän on satanut vettä ja asteita on vain +9. Enpä ole nenääni ulos pistänyt, kun tuo tulehduksen paholainen jälleen iski kyntensä minuun, mutta nujersin sen heti antibiootilla, joten voiton puolella olen nyt.

Meillä on enää 24 päivää tätä kylmyyttä kestettävä ja sitten pääsemme auringon hellintään. Tosin nyt olemme vain kaksi viikkoa, mutta senkin olemme all inclusive hoidossa, joten voimme vain nauttia ja valokuvata ja lepäillä.

Mutta eilen vai oliko sitä ennen jo, kun vaihdoimme olohuoneessa mööbeleiden paikkoja. Siitä taisin kertoakin blogissani Elämää Väinönlinnassa. Mutta nyt laitan viimeiset järjestykseen joutuneet mööbelit kuvattuna tänne. Siispä, astukaa sisään:

 Olohuoneemme muuttui tällaiseksi...

 ...ja saimme pöydänkin oikeaan paikkaan ja samoin taulut...

 ...samoin sohva sai oman paikkansa ja yllä olevat taulut...
 ...senkin päällystäkin muuttui rauhallisemmaksi...


 ...ja jo vuonna 2002 Brasiliasta tuotu risti...
 ...pieni taulu tuotu Espanjasta...
 ...tämän kauniin kristalli taulun sain Italiasta...
...ja Heidimme pitää vahtia olohuoneessa omalla tuolillaan.

Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa illan jatkoa ja pistäytykäähän blogissani Helenan blogi, jonka olen tänään päivittänyt.

3 kommenttia:

  1. voi kun ihania enkeleitä, olihan minulla kuvia minun enkeleistä, sivupalkissa enimmäkeen, mutta kun kesällä oli se vuodatuksen ongelma, joka vei kaikki kuvat vuodesta 2009 alkaen, eikä saanut niitä enää takaisn. en ole jaksanut kaikkia kuvia vieläkään itse palauttaa. blogiini onneksi olen jaksanut uudelleen ladata kuvat teksteihin joihin ne kuuluvat. kai minun pitäisi taas jonain päivänä alkaa niiden kuvien laittaminen takaisin ja tietenkin uusiakin. huomasin myös sinulla olevan ikonin seinällä. minähän tein itse viime kaudella kansalaisopistossa ikonin Kristuksen tulinen katse, sekin oli blogissa, mutta puuttu vielä toistaiseksi, kun en muista millä tikulla se mahtaa olla. löydän sen vielä kyll. aloitan taas tänä syksynä ko kurssin ja teen lisää ikoneita.tulipa isosti kommenttia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta vaan ihanasta kommentistasi! Turhaan kai laitat niitä kuvia vuodatukseen, vaan jatka tästä ja nyt. Se mikä on mennyttä, on mennyttä ja pysyy siellä missä on. Ei kannata surra mennyttä, vaan elää tässä ja nyt ja nauttia pienistäkin asioista! Mukavaa viikkoa sinulle!

      Poista
    2. kyllä mä sen ikonin kuvan laitan ainakin, kun siitä tuli tärkeä asia Sepon kuoleman vuoksi. Ja enkelit on minulle olleet aina tärkeitä.

      Poista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...