22.2.2018

22.2.2018

maanantai 7. tammikuuta 2013

MAHTAVA SAALIS KIRPPIKSELTÄ

Tänään on maanantai ja 7. päivä tammikuuta. Asteita on -2 ja jatkossa on ainakin luvattu plus asteita. Tänään on ollut pilvinen päivä, mutta eilen aurinko armas hymyili jo meille kertoen, että pian kevät koittaa.

Näin kauniisti paistoi aurinko eilen ja lumetkin ovat saaneet kyytiä.

Minun paiseeni alkaa kuivua, kun otan antibioottia kolmesti päivässä. Toki se väsyttää, mutta tänään ajattelin lähteä kauppareissulle mukaan ostamaan minulle ilmakiharrinta, jossa on kolme erilaista harjaa. Kaupasta tullessamme meinasi jalat mennä alta, kun rakkaani minulle sanoi, että mentäiskös kirppikselle! Jösses sentään, että miten hän voi lukea minun ajatukseni noin!

No sitten suuntasimme automme nokan kohti kirppistä. Ja mitähän sieltä tällä kertaa löytyikään? No, tällaista mahtavaa:
 Tässäpä siis koko saalis tällä kertaa...
 ...ihana peikkopoika...ilmakiharrin kaupasta...seepralaukku minulle...
 ...ihana blondi...
 ...ja lankoja kolme pussia...Jannea, Maijaa ym....tarpeeseen ja halvalla...
 ...tällainen vaalea kaunotar ihana mekko yllään...
 ...ja tämä chou chou nukke kympillä ja hän puhuu ja juo tuttipullosta jne...
...ja nuken takana iso ja vahva kauppakassi...

Mutta huomenna matkamme jatkuu toiselle kirppikselle, ihanaa!
Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein ihanaa illan jatkoa ja huomiseen!

3 kommenttia:

  1. Ihania nukkeja tiellesi sattuikin. Lankalöytö oli upea!
    Mukavia löytöretkiä vastakin :)
    tuksu

    VastaaPoista
  2. Onpa todellisia löytöjä. Kirppikset ovat ihania.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommenteistanne tuksu ja enkulin käsityöt! Täällä on mahtavia kirppiksiä, joista löytyy paljon kivaa joka kerta. Nyt tuli kolme nukkea lisää ja lankojakin rutkasti, joten puikot vain kilkuttamaan ja vaatteita heille. Ja tosi mukavaa, kun rakkaanikin tietää, mistä minä pidän ja haluaa itsekin käydä kirppiksillä kanssani.Mutta huomenna taas uuden saaliin kimppuun! Mukavaa illan jatkoa teille!

      Poista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...