22.2.2018

22.2.2018

lauantai 9. helmikuuta 2013

VIVIAN KISSAKIN SAI UUDEN MERIMIESPUVUN

Tänään on lauantai ja 9. päivä helmikuuta. Päivä on ollut hyvin pilvinen ja luntakin on yöllä sadellut, koska traktorit pauhasivat työssään. Mutta asteita on ollut vain -2, joten luvassa on edelleenkin lauhaa. Näinhän se menee tämäkin kuukausi pikku pakkasessa ja pian huomaamme, että nythän onkin jo maaliskuu.

Minä en ole nokkaani ulos pistänyt, kun siihen ei ole ollut mitään tarvettakaan. Huomenna menemme säännölliselle sunnuntain päiväkahveelle tyttäreni luokse ja se on aina mukavaa.

Mutta eilen minä kudoin tyttäreni kutomalle kissalle merimieshousut ja tänään kutasin tuon takin. Nyt pitäisi vielä suunnitella merimieslakki kissan päähän, joten siinä onkin minulle haastetta kerrakseen. Mutta kyllä minä sen jotenkin kutasen.

Ensi viikolla onkin taas enemmän menoja ja maanantaina pääsen vihdoinkin foniatrille tämän menetetyn ääneni vuoksi. Eipä ole tietoa, mistä moinen johtui ja aika näyttää sitten palautuuko ääneni vai pysyttelenkö hiljaa lopun elämääni.

Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa viikonloppua!

 Vivian kissa sai merimiespuvun...
 ...ja toki häntäkin tulee ulos...

 ...no, napit vielä puuttuvat...
Mutta ainakin minä olen aika tyytyväinen tähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...