22.2.2018

22.2.2018

tiistai 4. kesäkuuta 2013

TÄMÄN PÄIVÄN KUULUMISIA

Tänään on tiistai ja jo 4. päivä kesäkuuta. Taivas on harmaa ja välillä sadekin ropisee ikkunalautoihin Ukkos-Herran jylistellessä taustalla. Asteita on vain +14, mutta kyllähän se siitä vielä nousee, sillä nythän on Suomessa kesä.

En ole jaksanut kirjoitella muutamaan päivään, kun tuo verenpaineeni on ollut hieman koholla (190/98), mutta onhan se taas tasaantunut ja samoin pulssi on hakannut tuhatta ja sataa eli yli 90, joten olen vain lepäillyt. Jonkin verran olen kutoa räpistellyt, mutta enpä kovin paljon ole jaksanut. Mutta eteenpäin mennään kuin mummo lumessa päivä kerrallaan. Ja toki ajatukseni ovat Espanjan auringon alla ja ystävien luona, joita kaipaan. Mutta suunnitelmillakin on tapana järjestyä, joten odotellaanpa vaan, mitä tuleman pitää.

Tässä yhtenä päivänä sain siis tämän koneen ja se on osoittautunut erittäin hyväksi ja olen vienyt tänne jo joitain kuviakin ja olen asentanut picasan ym. härveleitä, mutta nyt en liikaa asentele mitään turhia.

Tällaista hiljaiseloa siis tällä kertaa ja nyt toivottelen teille kaikille oikein ihanaa kesäkuun alkua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...