22.2.2018

22.2.2018

perjantai 31. toukokuuta 2013

MITÄPÄ MINÄ TÄNÄÄN SAIN...

Tänään on perjantai ja jo 31. päivä toukokuuta. Aurinko paistaa siniseltä taivaalta valkoisten pilvien leijaillessa ties minne päin. Asteita on ainakin +26, joten lupaus on ainakin pitänyt paikkansa, mutta ukkosta emme ole vielä saaneet eikä vettä. Taas on yksi kuukausi hujahtanut ohitsemme ja vain muistot ovat jääneet, toisille ihania muistoja ja toisille ikäviä muistoja.

Minä sain tänään tällaisen kapistuksen, jota olen siis toivonut jo vuoden päivät. Olen pelännyt, että tuo toinen koneeni sanoo sopimuksensa irti, kun pitää niin kovaa hurinaa. Mutta nyt ne ovat tässä vierekkäin sulassa sovussa. Minä vien tänne pikku hiljaa joitain tiedostoja ja kuvia, mutta en toki niin paljon  kuin tuossa toisessa koneessani on. Siellä on jo ylituotantoa!

Tällainen on minun uusi wanha pöytäkoneeni ja hyvältä tuntuukin. Ja nyt lupaan pitää tämän hyvin siistinä, kuten on pikku Buffalonikin hyvin siisti.

Mutta olen hieman yrittänyt kutoakin, vaikka pulssini hakkaa yhä 86...106 välillä jo aamutuimaankin. Ja olenhan minä saanut Mintulle jo mekon aika pitkälle, kun enää puuttuu reunusten huolittelu.

Mutta nyt toivottelen kaikille koulun päättäneille oikein ihanaa kesälomaa ja kaikille muillekin oikein ihanaa ja nautinnollista kesää!


2 kommenttia:

  1. Kiitos Helena kommentistasi :) Yritähän ystävä kallis huilailla siellä naapurissa, nämä helteet vievät vallan voimat! Ei ihme jos sydän tykyttää.
    Toivottavasti ensi viikolla jo alkaisi viilentyä että hiukan helpottaisi oloa.
    Minä jatkan odottelua, sitähän tämä nyt on.
    Vaarille terveiset :)
    -Bemu-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi bemu ystäväni! Yritetään lepäillä vaan ja haaveilla ajasta paremmasta!

      Poista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...