22.2.2018

22.2.2018

lauantai 17. elokuuta 2013

PALJON ONNEA 68!

 

 

Tänään on 17. päivä elokuuta 2013 ja joka vuosi yhtä tärkeä päivä!

Mutta 17.8.1945 syntyi…

BULEVARDI, PUISTOTIE 4, KOTKA

…tähän taloon toivottu toinen lapsi rakastavaan perheeseen…

img358.jpg.173546442

…joka sai nimekseen Helena Hellevi oman äidin ompelemassa kastemekossaan…

Ja näin on siis tallattu jo 68 vuotta tätä maapallon kiemuraisia ja vaikeakulkuisiakin polkuja joka päivä vaan sinnitellen ja ajatelleen valoisasti yhä vieläkin tulevaisuutta.

Mutta nyt olen ollut onnellinen jo viimeiset 13 vuotta, vaan sairauksien vuoksi sinnittelen päivästä toiseen. Olen kiitollinen, että minulla on niin ihana puoliso, joka minua hoivailee ja auttelee kaikessa. On toki ollut onnellisia päivä aiemminkin, lapsuudessani, nuoruudessani, mutta sitten hieman vanhempana tuli eteeni vaikeuksia, mutta olen taapertanut vaikeuksien kautta voittoon. Ja nyt on yhteinen ihana tulevaisuudensuunnitelmakin jo aika pitkällä.

Tänään kuitenkin juhlimme täällä Väinönlinnassa syntymäpäiviäni hyvän kahvin ja valkosuklaamoussekakun kera.

Toivottelen teille kaikille muillekin ihanaa syntymäpäivää!

1007

4 kommenttia:

  1. Sitten vasta voimas näytät
    satasen kun täyteen täytät
    onneks sentään tääkin rasti
    liput salkoon huippuun asti.
    Lämmin onnittelu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos hilmiina ja lämmin halaus sinulle!

      Poista
  2. Oi! Näin jälkikäteen vielä halaus sinne!
    Ja kaunis ruusukimppu! Sen ojennan sinulle!
    Paljon rakkaudentäyteisiä vuosia vielä sinne!
    tuksu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos, kiitos, kiitos tuksu ystäväni ainiaan, toivon mä! Aurinkoisia elokuun päiviä teille sinne!

      Poista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...