22.2.2018

22.2.2018

tiistai 18. tammikuuta 2011

ONNEAIN EI VOI KUKAAN ESTÄÄ...SE VAIN KESTÄÄ...JA KESTÄÄ...

Tänään on tiistai ja 18. päivä tammikuuta. Nyt ei ole pakkasta, vaan asteet ovat nollassa.


Mutta me papan kanssa täällä leijumme ilmassa, vaikka mummi onkin vielä flunssassa ja nokka tukossa, mutta se ei estä tätä onnea, mikä meille on annettu.


En tietenkään sitä kerro teille, en, en, en! Vasta sitten myöhemmin...joskus...jonain päivänä...mä kerron sen.


Siru voi erittäin hyvin ja huomenna minä menen kokovartalohierontaan ja sehän tekeekin tosi hyvää näin flunssan jälkeen. Vielä en ole kunnossa, mutta enköhän minä tästä vielä toivu, vaikka jo leijunkin ilmassa kuin 100 kilon keijukainen.


Mutta nyt pitemmittä puheitta toivotan teille kaikille oikein leppoisaa päivän jatkoa ja pitäkää itsestänne ja toisistanne hyvää huolta!

5 kommenttia:

  1. Höh, ei tuollaisia salaisuuksia saa pantata, mä halkean uteliaisuudesta.
    Joten kerro vaan reilusti, minne......
    Hyvä, että flunssakin on jo voiton puolella. Muista nyt vaan levätä, että ei mitään jälkitauti yllätä, jos liian aikaisin hyppäät liikkeelle.

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi Hilkka ystäväni! Älä ainakaan kovin poksahda uteliaisuudesta, sillä aikanaan mä kerron sen...noo, tota...tota...etelämmäksi kuin Pori...mutta siitä enemmän, sori.

    VastaaPoista
  3. Pikaista paranemista unelmakodin emännälle!
    Täällä odottelen salaisuuden paljastamispostausta ;o).
    Ihanaista keskiviikkoa!

    VastaaPoista
  4. Kiitos, kiitos kommentistasi Tarina! Salaisuuden verhoja aukaistaan vain hieman raolleen, siis niitä en mä paljasta viel...en ainakaan viel...mut ihanaa on tapahtunut sen voin vain sanoa! Lupsakkata keskiviikkoa!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...