22.2.2018

22.2.2018

torstai 12. toukokuuta 2011

TERVETULOA AAMUKAHVILLE!

Tänään on torstai ja 12. päivä toukokuuta. Aurinko porottaa(=paistaa) pilvettömältä taivaalta ja asteita on +19. Lintujen konsertti on aivan mahtavaa kuultavaa.


Eilen tutkiskelin koneeni sisältöä ja sieltä Picasastahan löytyikin kivoja kuvia, joita olen joskus osannut tehdä, hm, vaan enpä taida enää osata.




Sieltäpä löytyikin tällainen juuri sopiva kuva tähän postaukseen. Oma vanha kahvipannukin on siinä kuvattuna, kun tuolloin joimme porokahvia. Mutta sekin nautittavuus jäi, kun kuulin, että porokahvi ei ole terveellistä juoda, vaan suodatinkahvi on terveellisempää. Mutta silti porokahvia ei voita maultaan mikään ja se tuoksukin on paljon vahvempaa kuin suodatinkahvissa. Tosin minä juon lattea ja se on hyvää!


Olen edelleenkin kutonut sukkia, kun pitänee alkaa pian kaventaa molemmat sukat, niin rakkaani saa uudet, kauniit, kanervan väriset sukat jalkaansa. Saisikohan jo huomenna saunan jälkeen...hmmm, pitääpä yrittää, jos vaikka saisikin.


Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein leppoisaa päivän jatkoa ja nauttikaa Suomen kesästä!

4 kommenttia:

  1. Ihana kollaasi Helena!
    Porokahvi on silti parasta ja tykkäisin itsekin mökillä keittää, vaan ei toiset juo, enkä itsekään kahvista niin perusta loppujen lopuksi.
    Ihanaa kevättä ja kaunista kesää, minä hiukan olen vähentänyt blogittelua, kun ollaan mökillä, ei malta..
    Mutta sillon tällöin.. ;D

    VastaaPoista
  2. Kyllähän se porokahvi on parasta mutta näin koti oloissa ei tule sitä keitettyä,sanovat että siinä on kolesterolia enemmän kuin suodatin kahvissa.

    VastaaPoista
  3. Kiitos, kiitos seijastiina, kommentistasi! Kyllähän se porokahvi on parasta ja varsinkin kesällä ulkona, aah! Kyllä minullakin on tämä bloggailu jäänyt hieman ja tänään oli jopa onkelmiakin voida päivittää. Aurinkoista illan jatkoa!

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommentistasi Tarikka! Jaa juu sitähän se olikin, kun sanotaan että suodatinkahvi on terveellisempää. No mene ja tiedä, minulla oli kolesteroli koholla taas vaikka en porokahveeta juokaan. Leppoisaa illan jatkoa!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...