22.2.2018

22.2.2018

sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

HELLEKAUSI LOPPUU JA SAAMME SADETTA JA VIILEYTTÄ, JIPPII!

Tänään on sunnuntai ja 12. päivä kesäkuuta. Hellekausi on jatkunut jo pitkään, mutta ihanaa lukea netistä, että nyt se sitten loppuu ja saamme sadetta. Asteita on tällä hetkellä +27, mutta ajattelen, että huomenna on jo viileämpää. Luojan kiitos! Nyt saamme sadetta toivottavasti aivan kunnolla eikä mitään pieniä kuuroja. Kasvit tarvitsevat vettä ja samoin metsän eläimet, joilla on varmasti ollut kuuma kuljeskella metsissä. Toivottavasti he osaavat etsiä viileitä kallion koloja tai suojia.


Minä olen eilen ja tänään setvinyt Picasan kansioita, kun siellä oli pitkälti yli 2000 kansiota ja nyt olen saanut jo puolet pois. Olen siis poistanut siellä moninkerroin olleita kansioita ja laittanut niille uudet nimet. Nyt sieltä jotain löytyykin paremmin kuin ennen. En ole tosin vielä saanut ihan kaikkea perattua, kun kuumuus kiusaa minua, mutta sinnittelen tässä vaan ja yritän tehdä tämän loppuun asti tänään, hm.


Käsitöitä en todellakaan ole jaksanut tehdä, mutta ehtiihän sitä viileimmilläkin ilmoilla. Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein leppoisaa ja heleätä helluntain jatkoa ja pitäkää itsestänne huolta ja juokaa paljon!

4 kommenttia:

  1. Luonto tosiaan kaipaa jo vettä. Minun täytyy vain muistaa pukea huomenna villavaatteet sadevaatteiden alle töihin lähtiessä :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi Huopatossunen! Nyt ainakin luonto sai vettä eli rakeita, kun ukkonen jyllää täällä vieläkin ja asteita on +20 ja huomenna vielä viileämpää. Mutta minun ainakin on niin hyvä hengittää sateen raikastamaa ilmaa. Mukavaa illan jatkoa ukkosesta huolimatta, jos se sielläkin jyllää!

    VastaaPoista
  3. Hei! Helena...täälläpäs ei ole kahten päivään helle haitannut,,tänäänkin on vain 10 astetta ja kylmätuuli..
    villatakki päällä pitää olla sisälläkin..
    tykkään lämmöstä,,mut' en mäkäräisistä, enkä minkään maan pörriäisistä,,varsingin Pinja,,nythän ne eivät haittaa enää,,
    http://ilta-rusko.vuodatus.net/
    ..PAULIINA..

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommentistasi Pauliina! On täälläkin nyt alentunut lämpötila jo +20 asteeseen ja ukkonen jyllää. Koko viikoksi on tänne luvattu sadetta ja koleaa, ihanaa. Minäkään en tykkää "helikopterilentäjistä" verenimijöistä hyiii. Nyt niitä ei taida ollakaan, kun ilma viilenee. Käsityöt vaan esille ja kilkutus käyntiin. Leppoisaa illan jatkoa ja suukkoja Pinjalle!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...