22.2.2018

22.2.2018

lauantai 27. elokuuta 2011

TUNNUSTUS - POKAALI...KIITOS

Minun hämmästykseni on hyvin suuri, kun näin, että tuksu ystäväni on antanut minulle tunnustuksen eli pokaalin. Olen niin onnellinen ja tuo tunnustus vei jalat altani. Olen hämilläni!


Mutta nyt toivuttuani tästä yllätyksestä, laitan tänne, mitä pitääkin. Eli pitää kertoa 10 asiaa itsestään ja jakaa tämä taas 10 blogille.


Nyt pitäisi tai pitää kertoa 10 asiaa itsestään. No, se on aika vaikeaa kertoa itsestään, kun aina ajattelee, että eihän minusta ole mihinkään. Mutta juhlien lähestyessä, olen saanut voimia ja kerronpa jotain:
1. Olen saanut 11 rakkaudentäyteistä vuotta rakkaani kanssa
2. Minulla on kolme aikuista lasta ja viisi ihanaa lastenlasta
3. Rakastan hanurilla soittamista ja nauhoja on paljon youtubessa
4. Olen onnellinen, kun verensokerini on kunnossa...aina välillä
5. Olen onnellinen lapsistani ja lapsenlapsistani
6. Teen käsitöitä vaihtelevasti, kun jaksan
7. Meidän suloinen Sirumme tuo meille myös paljon iloa
8. Rakastan myös tietokoneitani ja haluan oppia uutta
9. Toivon terveyttä itselleni ja muille rakkailleni
10. On ihanaa, kun lähdemme Espanjan auringon alle ainakin 5 kuukaudeksi jo 2 kuukauden kuluttua


Nyt minun pitäisi ne antaa 8 blogille. Lisään ne blogit tänne, kunhan saan ne ensin kootuksi.


No, nyt saan luettelon tänne eli seuraavat blogit saavat ansaitun pokaalin:


1. Sini Helmi
2. Roseberry Style
3. Samarnyn silmukat ja pistot
4. Aikani kuluksi
5. Tarikan jutut
6. Pitsien viemää
7. Elä elämäsi hymyillen, hymyile läpi kyynelten
8. Teetä ja lankaa


Olkaapa hyvät ja jatkakaa pokaalia taas seuraaville!

12 kommenttia:

  1. Kiitos tunnustuksesta :) Oli kiva lukea vastauksiasi, vaikka näin vanhana blogikaverina aika paljon sinusta tiedänkin ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi Huopatossunen! Ahaa, että tiedät minusta paljon...hmmm...nyt tiedät enemmän, hihiii. Mukavaa illan jatkoa sinne teille!

    VastaaPoista
  3. Herranen aika, minulle laitettu tämmöinen ihanuus! Kiitoksia kovasti! Täytyy laittaa eteenpäin. Olipas kiva lukea noita tiedonmurusia sinusta :) Oikein ihanaa lauantai-iltaa!

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommentistasi merryroseberry! Jepjep, minäkin tulen lukemaan sinun tiedonmurusia ja onnenpipanoita! Leppoisaa illan jatkoa!

    VastaaPoista
  5. Kiitos, kiitos Askartelua/Elämänmakuja!Tulen kurkkimaan blogiisi edelleenkin! Mukavaa päivän jatkoa!

    VastaaPoista
  6. Kiitos ystäväni tunnustuksesta,vaikka se minulla on jo,voit käydä lukemassa aikasemmasta postauksesta,tunnustus osiosta löytyy,kun klikkaa tunnustusta..Otin kumminkin sen ilolla vastaan uudestaankin,ei haittaa,KIITOS♥

    VastaaPoista
  7. Kiitos kommentistasi Tansku! Käyn kurkkimassa! Mukavaa päivän jatkoa!

    VastaaPoista
  8. Kiitos pokaalista.
    Käyn hakemassa sen, kunhan aivoni jaksavat ajatella :)

    VastaaPoista
  9. Kiitos, kiitos, okei, käy hakemassa kun ehdit!

    VastaaPoista
  10. Kiitos, kiitos, käy hakemassa ja minä käyn kurkkimassa sinun vastauksiasi! Aurinkoista päivän jatkoa!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...