22.2.2018

22.2.2018

perjantai 2. syyskuuta 2011

NO, NYT MINÄ SAIN SEN...

Tänään on perjantai ja 2. päivä syyskuuta. Asteita on +16 ja välillä satelee vettä. Mutta aamulla, kun menimme laboratorioon, niin kyllä oli ihanan raikas sää, nuuuh. Siellä otettiin minusta taas joitain verikokeita ja koska ei taipeesta voi ottaa, niin sitten otettiin kämmenselän puolelta. No, onneksi se onnistui! Mutta kyllä on hurjan näköinen jälki! Kämmenselkä on turvoksissa ja aivan sininen. Mutta ei voi mitään!


No, mutta tämä on pientä monien suurten ja ikävien asioiden rinnalla. Meillä tai minulla oli onnellinen päivä taas tänään muuten, kun saimme uuden läppärin. Rakkaani sen minulle antoi! Kiitos, rakas! Kyllä minulla on ihana aviomies, kun antaa tällaisia lahjoja, vaikka ei olekaan vielä lokakuu, mutta aina hän minua muistaa, joka ikinen päivä. Minulla tämä kirjoittaminen on vasta harjoittelua, kun tässä on niin herkät näppäimet. Ja myös minulla on erillinen hiiri, vaan langallinen ei ole hyvä hiiri, joten vaihdoimme langattomaan, joka on erittäin hyvä ja jämäkkä. Nyt on vielä hyvää aikaa harjoitella tällä ennen kuin lähdemme. Espanjassa kun meillä ei ole muuta tietokonetta kuin tämä.
 Tällaisen paketin posti toi meille tänään...
           ...jihuuu, siellä on uusi läppärimme...isolla näytöllä...
      ...väri ei ole vaaleanpunainen, vaan kaunis hopeanharmaa...
            ...ja näyttö on kiiltävä kuin kirkas lähde...
                     ...ja oma logokin siinä komeilee.


Ja tottakai Siru kultammekin pääsi kuvaan ja enemmän kuvia hänen omassa blogissaan Sirun blogi.


Nyt toivottelen teille kaikille oikein leppoisaa illan jatkoa ja me lähdemme pian saunaan!

8 kommenttia:

  1. Hieno läppäri :). Vaihtoon pitäisi laittaa omakin mylly.

    Mukavaa viikonloppua.

    VastaaPoista
  2. Onnee uudelle koneelle! Mukavaa viikonloppua! tuksu

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommentistasi Neferi! Tämä on tosi hieno läppäri, jonka pappa minulle osti. Leppoisaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommentistasi tuksu! Mukavaa viikonloppua myös sinne teille!

    VastaaPoista
  5. Hienolta näyttää uusi laitteesi. Mukavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos kommentistasi Huopatossunen! Hyvin kone toimii! Leppoisaa syksyistä viikonloppua!

    VastaaPoista
  7. Kiitos, kiitos Tarikka, kommentistasi! Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...