22.2.2018

22.2.2018

torstai 23. elokuuta 2012

JOKAISELLA ON YSTÄVÄ...

Tänään on torstai ja jo 23. päivä elokuuta. Aurinko paistaa ja ilma tuntuu syksyn raikkaalta asteiden ollessa +14.

Päivitin juuri toisen blogini, joka entiseltä nimeltään oli Sirulandian elämää, mutta koska Sirulandiaa ei enää ole, niin muutin blogini nimeksi Elämää Väinönlinnassa. Sirulandia loppui kun muutto tuli eteen.

Mutta kuten otsakkeenikin kertoo, niin jokaisella on ystävä. Tällaisen löysin kirjastani nimeltä Pieniä sanoja ystävälle ja jonka on kirjoittanut Jyrki Laine.

Jokaisella on ystävä

Jokainen maailman ihminen on ystävyyden arvoinen,
me kaikki tässä maailmassa kuulumme yhteen.
Ihmisyys syntyy yhteisyydestä ja siitä ettei kenenkään tarvitse olla yksin.
Ystävyys ja ystävät ovat maailman väkevämpiä
toivon lähteitä,
sillä ystävyys kertoo meille tärkeimmän:
MAAILMAN JOKAINEN IHMINEN ON KAUNIS, ARVOKAS JA HYVÄ.

Minusta tämä oli tosi hienosti sanottu.

Ja jos haluatte kurkkia Elämäämme Väinönlinnassa, niin osoite on:
ELÄMÄÄ VÄINÖNLINNASSA

Mutta nyt ajattelin laitella tänne joitain kuvia:

Tänään minulla on hammaslääkäri, joten nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa ja raikasta torstai päivän jatkoa!
Ja tähän on hyvä lisätä vielä:

Naurava suu näyttää kaikki hampaansa.

5 kommenttia:

  1. Hei taas. Olen laittanut toisenkin blogin ja nyt tänne blggeriin vai mikä tämä virallisesti onkaan. Sinä varmaan osaisit neuvoa minua käytössä, kun tuntuu että tämä on aivan erilainen kuin vuodatus. Uuden blogin nimi on Kultalankaa ja hopeareunuksia. osoite sudenaika.blogspot.fi.
    Minulla tuntuu nuo langat olevan aina tavalla toisella tärkeitä sekä tietenkin Susi.

    Eli onko täällä missää sellaista kohtaa, josta voi selata olemassaolevia muita blogeja, en löytänyt sellaista, ainakaan vielä. Vuodatuksessa on etusivulla paikka mistä saa niiden muiden blogien nimiä ja muuta tietoa. Opettelen käyttämään, voi viedä aikaa. Tästä blogista pitäisi tulla aivan erilainen kuin Elämänlangasta. Saa nähä jaksanko kuinka kirjoitella kahta blogia, jotka varsinkin pitäisi olla täysin erilaisia. Ajattelin vain kertoa sinulle, koska tunnut pitävän minun kirjoituksistani. Susiemo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heissan! Laita minulle sähköpostia, niin jutellaan enemmän, jooko!

      Poista
    2. siis mä en osaa käyttää tätä! voi apua, meni puoli tuntia ennenko löysin miten läydän tänne takas. kun tää on siis, en tiedä, toi google ja kaikkee. sun vastaus ei siis näy minun tekstin perässä? tää on vaikee.mistä ihmeestä minä sun spostin löydän? lopetan koko systeemin (en lopeta) mut tää on vaikeampi kun vuodatus.

      Poista
    3. auts,hups, nyt löysin sen osoitteen, hyväminä

      Poista
    4. Kyllä sinä opit ja sitten se tuntuu helpolta! Laita blogit kirjanmerkkeihin, niin minullakin on ja aina löytyy. Laita postia tulemaan se on tuossa sivupalkissa!

      Poista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...