22.2.2018

22.2.2018

maanantai 8. lokakuuta 2012

VAALEANPUNAISEN LAUKUN MÄ SAIN...IHANAN NIIN...

Tänään on maanantai ja 8. päivä lokakuuta. Aurinko on paistanut pilvettömältä taivaalta ja asteita on +28. Nyt alkaa olla mahatautimme jo voiton puolella. Kiitos ihanan omalääkärin, joka varusti meidät antibiootilla! Siispä ruuan jälkeen lähdimmekin kierrokselle ja basaareihin. Minä tutkin katseellani tavaroita, joita siellä olikin hyvin esillä. Ja silmiini osui tällainen ihanuus:

 Silmiini osui lukuisista kauniista laukuista tämä ihanuus...
 ...ja olen niin onnellinen....kiitos rakkaani...
 ...ja viisi uutta ja kaunista huivia ihanissa väreissä...
 ...ja tällainen kaunis muisto Väinönlinnamme seinälle...


Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein ihanaa syksyn jatkoa sateista huolimatta!

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi enkulin käsityöt! Kyllä olen saanut taas paljon "häälahjoja" rakkaaltani! Tuo laukku on todellinen timantti! Mukavaa viikkoa!

      Poista

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...