22.2.2018

22.2.2018

tiistai 9. heinäkuuta 2013

EN PÄIVÄÄKÄÄN VAIHTAISI POIS...

...kajahtaa jälleen täällä Väinönlinnan olohuoneessa tänään 9. päivä heinäkuuta pitkästä, pitkästä aikaa. Soittaja istuu tuolillaan ja hymykin on jo huulillaan ja soitto soi ja jalka polkee tahtia. Kyllä elämä voi olla ihanaa, kun sen oikein oivaltaa...

Nyt olen todellakin pirteä kuin peipponen, joten uskonpa, että se pöpö, joka on myllertänyt pitkän aikaa sisälläni, on nyt nujerrettu tällä täsmälääkkeellä. Ihmetyttää vaan, kun parisen viikkoa sitten minulla oli se ilkeä VTI-tulehdus ja kovat kivut, niin sanottiin, että viljelyssä ei ole kasvua, jotta ei voida antaa lääkettä. Kuitenkin näyte näytti kolmea plussaa ja verta. Mutta sitten kuitenkin lääkäri antoi antibioottikuurin. Viikko siitä, kun lääke oli loppunut, piti viedä uusi näyte, jossa olikin pöpöjä, mutta joka ei ehtinyt antaa niin voimakkaita kipuja kuin edellinen kerta. Minä en vaan ymmärrä, miten voi olla puhdas näyte ja kun ottaa antibioottikuurin, niin sitten ei olekaan puhdas, vaan on kasvua. Nyt olen saanut täsmälääkkeen, joka on vaikuttanut hyvin ainakin tähän asti. Saa sitten nähdä, mitä on, kun vie näytteen viikon kuluttua. Mutta kuitenkin kaikki hyvin taas!

Tänään siis jaksoin jo pitää hanurianikin ja soitella tuttuja kappaleita rakkaani laulaessa. Nyt olemme hyvin syöneet eli minä söin salaattia, rahkaa, kahvit ja pepper jäätelön, joten eiköhän nyt jaksa muutaman tunnin, jotta saisimme käytyä kaupassa yhdessä pitkästä aikaa. Ja saisin ...lankoja...josta tekisin itselleni säärystimet lyhytvartisten sukkien kanssa pidettäväksi.

Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa päivän jatkoa!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

VIIMEINKIN PÄÄSEN TÄNNEKIN BLOGIINI

Tänään on sunnuntai ja 22.11.2020. Aurinko laskee ja tulee hämärää. Olen onnellinen, kun pääsen tänne blogeihini pitkästä aikaa. Kirjoitan t...